تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803968698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز دانش آموزان خود در زمره خیرین بزرگ مدرسه ساز قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امروز دانش آموزان خود در زمره خیرین بزرگ مدرسه ساز قرار دارند دماوند – ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در نظام اسلامی و به برکت انقلاب، امروز دانش آموزان خود در زمره خیرین بزرگ مدرسه ساز قرار دارند و در این امر مهم نقش آفرینی می کنند.


ˈرضا حافظیˈ روز دوشنبه در دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند گفت: در یکی از مدارس شهرستان اسلامشهر دانش آموزان چندین میلیون تومان به امر مدرسه سازی کمک کردند، که نشانگر اهتمام همه جامعه به این امر مهم است.
وی گفت: ملت ایران با همتی بلند و اندیشه ای نیک علاوه بر حضور در همه صحنه های حساس سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، در امر مدرسه سازی نیز همیشه پیشگام بوده اند، زیرا تاکنون 30 درصد مدارس کشور را خیرین احداث کرده اند.
حافظی تعداد خیرین در کل کشور را پس از 16 سال از فعالیت این مجمع در حدود 500 هزار نفر در داخل کشور و حدود یک هزار نفر در بیرون مرزهای ایران اسلامی برشمرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند خیرین مدرسه ساز در واقع ˈجهادگران اقصادیˈ هستند که در مقدس ترین مسیر الی الله گام برداشته اند.
وی با اشاره به حادثه هواپیمای مسافربری ایران بر فراز خلیج فارس که با موشک نیروی دریایی امریکا سقوط کرد، گفت: مادر جوانی روستایی که تنها فرزند خود را در این حادثه غم انگیز از دست داده بود، خون بهای فرزندش را صرف مدرسه سازی کرد و نکته بارز این اقدام اینکه از ابتدا تا انتهای عملیات عمرانی خود حضور داشت و حتی در مراسم افتتاح مدرسه با دستان لرزانش دیوارهای مدرسه را رنگ آمیزی می کرد.
حافظی این موارد را بیانگر فهم و شعور مردم در اهمیت دادن به مقوله علم و دانش بیان کرد و افزود: تحول فکری مردم در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب خشم و نگرانی خصم زبون شده است و بیشتر از موضوع هسته ای از فراهم شدن شرایط برای ادامه تحصیل در جامعه اسلامی نگران است.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: همه آحاد جامعه از پیر و جوان تا کوچک و بزرگ باید در امر مهم مدرسه سازی تلاش کنیم زیرا خروج از جهل و هدایت به نور و روشنایی از جمله اقداماتی است که نزد احدیت جایگاهی بس وِیژه دارد.
در این مراسم دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید علیجانی سرودهایی در وصف امام عصر(عجج) و جمهوری اسلامی اجرا کردند و از سوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور مورد تفقد قرار گرفتند.
امیررضا رحمانی روشندل مدرسه استثنایی البرز دماوند نیز با ضرب و اشعاری زیبا حاضران را به وجد آورد.
در پایان این مراسم از جواد نورمحمدی، فرامرزی، سرمست، بابایی، شمس الله نورمحمدی، نورالله درویشیان، مسعود رضایی، عباس اسماعیلی و حسین جاذبی خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند و خانواده معلمان شهید علیجانی و کرمانی با اهدای لوح تقدیر شد.
مراسم گلریزان از سوی آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار شد و بسیاری از خیرین بار دیگر در امر مهم مدرسه سازی سرمایه گذاری کردند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن