تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818906419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های اتحادیه دانش آموزان یزد یک نمونه برای مناطق کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعالیت های اتحادیه دانش آموزان یزد یک نمونه برای مناطق کشور است یزد - ایرنا - دبیر کل اتحادبه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: فعالیت های اتحادیه دانش آموزان یزد در بخش های مختلف و بخصوص برگزاری هملاسی آسمانی یک الگو و نمونه برای سایر مناطق کشور است .


ˈ حامد علامتی ˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه سال برنامه فرهنگی و ارزشی همکلاسی آسمانی بصورت مستمر در یزد برگزار می شود که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان دارد .
وی خاطر نشان کرد:گسترش ارزش ها و ثمرات دفاع مقدس در بین دانش آموزان از جمله مهمترین ضروریات است و باید همواره توسط این تشکل به آن پرداخته شود .
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تاکید کرد: انتقال مفاهیم و فرهنگ متعالی ایمان ، جهاد و شهادت و ایثارگری و از خودگذشتگی یک هدف مقدس است .
علامتی همچنین به برگزاری موفقیت آمیز سه روزه نشست فصلی مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در یزد خبر داد که طبق برنامه انجام گرفته است .
وی گفت: برگزاری نشست های فصلی با حضور مسئولان دفتر مرکزی ، مسئولان اتحادیه استان ها و بخصوص حضور پرخیر و برکت نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه کشور برکات و ثمرات معنوی و تشکیلاتی فراوانی را به همراه داشت .
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور از میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد در برگزاری نشست فصلی اعضای این تشکل همراه با برنامه های مناسب جانبی قدردانی کرد .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن