تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803581790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خود داری از برچسب زدن کلمه استثنایی به دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خود داری از برچسب زدن کلمه استثنایی به دانش آموزان تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید از برچسب زدن کلمه استثنایی به دانش آموزان خودداری شود، افزود : این مساله یک تالم روحی مادام العمر را برای دانش آموزان به همراه خواهد داشت.


به گزارش روز شنبه وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی با حضور در جمع مدیران آموزش و پرورش استثنایی استان ها در مرکز ضمن خدمت پیامبراعظم (ص) با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی مدیریت آموزش و پرورش افزود: هر کاری که ما برای دانش آموزان با نیاز ویژه انجام دهیم خدمت به پیامبر اعظم(ص) است.
وزیر آموزش و پرورش از تفاوت های فردی و بین فردی سخن گفت و تصریح کرد در حوزه دانش آموزان عادی هم شاهد تفاوت های فردی هستیم لذا آموزش و پرورش باید انعطاف لازم برای پاسخ به تفاوت های فردی را داشته باشد.
وی به تاسیس دفتر کودکان استثنایی در زمان معاونت خویش در سال 64 اشاره و خاطر نشان کرد: با مطالعات انجام شده در آن سال به این نتیجه رسیدیم که آموزش و پرورش استثنایی باید از اختیارات بیشتری برخوردار باشند. لذا پیش نویس قانون تاسیس آموزش و پرورش استثنایی را همان سال تنظیم و بلافاصله به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
وی تاکید کرد: باید از پتانسیل این قانون بیشتر استفاده شود چرا که هنوز بخش هایی از این قانون مورد استفاده واقع نشده است.
وزیر آموزش و پرورش با استناد به آموزش های تلفیقی – فراگیر تصریح کرد باید از برچسب زدن کلمه استثنایی به دانش آموزان خودداری شود. چرا که یک تالم روحی مادام العمر را برای دانش آموز به همراه خواهد داشت.
وی گفت: اگر دانش آموزان با نیاز ویژه در مدارس عادی تحصیل کنند و خدمات ویژه ای نیز به این دانش آموزان تعلق گیرد، خانواده ها به آرامش و دانش آموزان از انگیزه لازم برای ادامه تحصیل برخوردار خواهند بود.
وزیر آموزش و پروش، پیش بینی ساز و کارهای اداری و انگیزشی را برای معلمان لازمه توسعه آموزشی دانست و تاکید کرد: در صورت وجود دانش آموزان مرزی در کلاس، باید تعداد دانش آموزان کلاس کاهش یافته تا معلم با انگیزه و علاقه بیشتر به کار خود ادامه دهد.
دکتر فانی آینده دانش آموزان با نیاز ویژه را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: با توسعه آموزش های فنی وحرفه ای می توان زمینه اشتغال این دانش آموزان را فراهم کرد تا آنان بتوانند امور معیشتی خویش را در آینده تضمین کنند.
وزیر آموزش و پرورش با تشکر از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص تبیین و تشریح سیاست های چهارگانه وزارتخانه طی دور روز نشست با مدیران اداره های آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: این چهار سیاست سیاست های اصلی و مشکل گشا در درمان دردهای مزمن آموزش و پرورش است. لذا هر نهاد، سازمان و هر بخشی از آموزش و پرورش باید ترجمان این سیاست ها را در خود ببیند.
وی توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش را مهم ارزیابی و تاکیدکرد: روحیه اولیا با دیدن زحمات معلمان و مدیران مراکز آموزشی و پرورشی با نیاز های ویژه برای کمک های مالی، فکری و معنوی افزایش خواهد یافت.
فراهنگ(1) **1630**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن