تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کردستان نیاز به اعتبارات ملی برای ساخت و نوسازی مدارس دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کردستان نیاز به اعتبارات ملی برای ساخت و نوسازی مدارس دارد سنندج - ایرنا- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان، گفت: استان کردستان نیاز به ساخت مدارس جدید و همچنین نوسازی مدارس موجود دارد و در این راستا نیازمند اختصاص اعتبارات ملی مورد نیاز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان ازهاری روز دوشنبه در آیین معرفی مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان کردستان در سنندج، از سازمان نوسازی کشور خواست نگاه ویژه ای در زمینه اختصاص اعتبارات، امکانات و تجهیزات به استان کردستان داشته باشد.
وی گفت: استانداری از محل اعتبارات در اختیار به سازمان نوسازی استان در جهت احداث فضاهای آموزشی جدید و نوسازی و تجهیز مدارس موجود کمک می کند اما اعتبارات استانی کفاف حجم بالای نیازهای استان را نمی دهد و از این رو نیازمند اختصاص اعتبارات ملی هستیم.
وی با اشاره به استانداردهای روز در بحث فضاهای آموزشی، گفت: از نظر استانداردهای روز وضعیت فعلی فضاهای آموزشی موجود استان مناسب نیست و از این رو به اعتبارات لازم در جهت به روز کردن استاندارد این فضاها نیاز داریم.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان در ادامه، اداره کل نوسازی مدارس استان را مجموعه ای موفق متشکل از افراد پرتوان، تلاشگر، متخصص و متعهد دانست و گفت: این اداره کل جزو ادارات موفق و پیشرو استان است.
ازهاری با اشاره به نقش زیرساختی این اداره کل در استان ، افزود: استانداری نگاه ویژه ای به این مجموعه دارد و می طلبد در سطح ملی نیز نگاه و توجه ویژه ای معطوف این اداره کل شود تا در راستای اهداف کاری با توان بیشتری فعالیت کند.
وی با اشاره به توان بالای تخصصی سازمان نوسازی کردستان در حوزه عمرانی، گفت: اجرای برخی از پروژه های عمرانی استان را به دلیل بالا بودن توان کارشناسی و تخصصی به این اداره کل واگذار کردیم که عملکرد بسیار خوبی داشته است.
معاون استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره مهندس علی شیرزادی، وی را یکی از مدیران موفق، پرتلاش، متعهد و دلسوز دانست و گفت: خدمات ماندگار آن مرحوم هیچگاه از خاطر مردم کردستان فراموش نمی شود.
وی برای مهندس شهرام سعیدی نیز آرزوی موفقیت کرد و اظهار امیدواری نمود با حضور وی در این پست شاهد موفقیت های بیشتر اداره کل نوسازی استان باشیم.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن