تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802816326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ناموفق بخش خصوصي در نخستين نمايشگاه داري در عرصه فرهنگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۲۱ق.ظ)
انتظاراتي که برآورده نشد؛ حضور ناموفق بخش خصوصي در نخستين نمايشگاه داري در عرصه فرهنگ هفتمين دوره نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال که به همت بخش خصوصي برگزار شد نتوانست آنطور که بايد انتظارات را برآورده کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، هفتمين دوره نمايشگاه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال در حالي روز گذشته به کار خود پايان داد که به اذعان اکثر بازديد کنندگان از اين نمايشگاه، برپايي آن به نسبت سال هاي قبل با ضعف هاي زيادي همراه بود.
مسوولان سازمان فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال که در برهه اي از زمان اعلام کرده بودند در سال 92، هفتمين دوره نمايشگاه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال را برگزار نخواهند کرد، به يک باره و در طول 20 روز، مسووليت برپايي اين نمايشگاه را به بخش خصوصي واگذار کرده و تنها کار نظارت بر اين نمايشگاه را عهده دار شدند تا نمايشگاه هفتم در روزهاي پاياني سال، برگزار شود.
همچنين مکان برگزاري نمايشگاه نيز از موضوعات قابل بحث در رابطه با اين نمايشگاه بود. محمدرضا طلايي، رئيس هيئت مديره‌ ي مجمع تشکل‌هاي فناوري اطلاعات و مجري برگزاري هفتمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال، انتقال مکان برگزاري هفتمين دوره نمايشگاه از مصلي تهران به سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي را اقدامي مثبت ارزيابي کرد اما بازديد کنندگان از اين نمايشگاه از اين انتقال چندان راضي نبودند.
ضمن اينکه کاهش ساعت برگزاري نمايشگاه به نسبت سال هاي قبل و محدود شدن روزهاي برگزاري؛ از ديگر موضوعاتي بود که علاقه مندان به برگزاري اين نمايشگاه از آن رضايت چنداني نداشتند.
در نمايشگاه هفتم، آمار بازديد کنندگان نيز به شدت کاهش پيدا کرده بود زيرا برخلاف سال هاي گذشته که مردم مي توانستند از سال 10 صبح تا 10 شب براي بازديد از اين نمايشگاه حاضر شوند، امسال به يکباره ساعت برگزاري نمايشگاه تغيير کرد و افرادي که سال هاي پيش بعد از فراغت از کار به نمايشگاه مراجعه مي کردند امسال ديگر فرصت حضور پيدا نکردند.
از لحاظ کمي نيز بخش خصوصي حاضر در نمايشگاه، تصميم گرفته بود تغييراتي را در نمايشگاه اعمال کند و در حالي که در نمايشگاه ششم 20 هزار اثر در 400 غرفه به مردم ارائه شد، نمايشگاه هفتم در شش‌هزار متر مربع مساحت و با حضور 155 شرکت و تنها در دو سالن 31 و 38 نمايشگاه بين‌المللي برگزار شد.
همچنين با ورود بخش خصوصي به عرصه نمايشگاه داري در حوزه رسانه هاي ديجيتال، شاهد حضور چشمگير تر برندهاي مختلف در اين دوره از نمايشگاه بوديم اما اين حضور آنقدر پررنگ بود که ساير بخش ها را نيز تحت و شعاع قرار داده بود.
نحوه تبليغات بخش خصوصي در رابطه با زمان برگزاري نمايشگاه نيز يکي ديگر از موضوعاتي بود که کمتر براي آن هزينه شده بود و همين موضوع مقدمات در جريان قرار نگرفتن بسياري از خانواده ها از زمان برگزاري اين نمايشگاه را فراهم کرده بود.
بدون شک ورود بخش خصوصي به امر نمايشگاه داري در حوزه فرهنگ و هنر مي تواند سرآغاز بسيار خوبي براي تحول در اين عرصه باشد اما مي طلبد که مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد پيش از هر گونه واسپاري در اين حوزه و دادن مسووليت ها به بخش خصوصي با سنجيدن جوانب امر، شرايط را براي برپايي با کيفيت نمايشگاه ها فراهم کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن