تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور سعدآباد در نخستين هفته ي فرهنگ و هنر استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۵۱ب.ظ)
حضور سعدآباد در نخستين هفته ي فرهنگ و هنر استان تهران سرپرست مجموعه ي فرهنگي تاريخي سعدآباد از حضور اين مجموعه در نخستين هفته ي فرهنگ و هنر استان تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اعظم رضايي با بيان مطلب فوق گفت: وجود بناهاي تاريخي و موزه هاي متعدد در سعدآباد، سبب شده اين مجموعه به عنوان يکي از بزرگترين و مهم ترين قطب هاي فرهنگي و گردشگري در تهران محسوب شود.
وي افزود: با توجه به برگزاري هفته ي فرهنگ و هنر استان تهران که از 5 تا 9 اسفند در برج ميلاد تهران برگزار مي شود، مجموعه سعدآباد نيز با 28 عکس از جاذبه هاي معماري و تاريخي اين مجموعه، حضور خواهد داشت.
رضايي اظهار داشت: اين آثار متعلق به عکاس و هنرمند معاصر، جواد نجف عليزاده، بوده و به معرفي شکوه معماري و هنر استادان ايران زمين در بناهاي تاريخي و جاذبه هاي گردشگري سعدآباد مي پردازد.
سرپرست مجموعه ي سعدآباد با اشاره به اين هفته ي فرهنگي هنري،بيان داشت: نمايشگاه آثار هنرمندان در زمينه ي هنرهاي تجسمي، کارگاه هاي هنري، معرفي آثار نويسندگان، مؤلفين و پژوهشگران، معرفي آثار و ابنيه ي تاريخي و فرهنگي، اجراي برنامه هاي هنري شامل، تئاتر و موسيقي توسط هنرمندان و همچنين نمايش فيلم از برنامه هاي متنوع در اين هفته ي فرهنگي است.
گفتني است؛ شب فرهنگ و هنر تهران 6 اسفند، شميرانات 7 اسفند و ري 8 اسفند برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن