تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802410012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال مانور بخش خصوصی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال مانور بخش خصوصی است تهران- ایرنا- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور بخش خصوصی در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، این نمایشگاه را مانور این بخش نامید.


به گزارش ایرنا، هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال صبح امروز (پنجشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
حسن نجفی سولاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه درباره انتقادات مطرح شده به برگزاری این دوره از نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: چشم ها را باید شست زیرا شرایط تغییر کرده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه مانور و تمرین حضور بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه است. آن هم یک نمایشگاه فرهنگی که حکومت به سختی از آن دل می کند.
نجفی گفت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال فرصتی برای کنار هم قرار دادن سخت افزار، نرم افزار و دانش افزار است. کسانی که این مقولات را از هم جدا کردند باعث لائیک شدن تکنولوژی شدند.
محمدجواد قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی دیگر سخنران این مراسم گفت: در سال 92 بیش از 80 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و بیش از 25 هزار شرکت داخلی و خارجی در آن شرکت کردند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه ها توافقات تجاری زیادی انجام شده که نشان از تاثیر صنعت نمایشگاهی در اقتصاد ایران دارد.
قنبری خاطرنشان کرد: بنابر اعلام منابع رسمی بین المللی، ایران یکی از سه کشور برتر صنعت نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی محسوب می شود. نمایشگاه هایی مانند الکامپ و بورس و بانکداری از نمایشگاه های معتبر ایران هستند و نمایشگاه نفت ایران دومین نمایشگاه معتبر جهان محسوب می شود.
محمدرضا طلایی رئیس مجمع تشکل های فناوری ارتباطات و اطلاعات ایران نیز در این مراسم گفت: برگزاری رویدادهایی مانند این نمایشگاه حداقل به سه ماه زمان نیاز دارد اما با همکاری نزدیک دولت با بخش خصوصی، این کار در کمتر از یک ماه انجام شد تا 155 شرکت غرفه های خود را در مساحت 17 هزار متر مربع برپا کنند.
وی رونمایی از 20 محصول نوآورانه، برگزاری 40 کارگاه آموزشی و 20 نشست تخصصی درباره اقتصاد فرهنگ و هنر و صادرات محصولات فرهنگی و حضور چهار هیات خارجی را از جمله ویژگی های این دوره از نمایشگاه برشمرد.
پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم اظهار داشت: شک نکنید که بخش خصوصی از آزمون برگزار ی این نمایشگاه سربلند بیرون می آید. قرار نیست برای این کار تردستی کنیم زیرا در همان راهی حرکت خواهیم کرد که پیش از این اقتصاد دنیا آن را پیموده است.
وی گفت: تا زمانی که یک فعال اقتصادی از ایمن بودن محیط کسب و کارش اطمینان نداشته باشد نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد. یکی از دلایلی که در کشور ما شرکت های بزرگ مقیاس در حوزه اقتصاد فرهنگ وجود ندارد مساعد نبودن محیط کسب و کار در این حوزه است.
این نمایشگاه تا یکشنبه 11 اسفند ادامه دارد.
فراهنگ (3) ** 2024**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن