تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد 227 هزار كاميون از گمرك بازرگان/ ترانزيت 1.9 ميليون تن كالا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی غلاميان به مهر خبر داد:
تردد 227 هزار كاميون از گمرك بازرگان/ ترانزيت 1.9 ميليون تن كالا
اروميه- خبرگزاري مهر: مدير گمرك بازرگان از تردد 227 هزار و 466 كاميون از طريق اين گرمك رسمي در مرز ايران و تركيه از ابتداي سالجاري تا كنون خبر داد.



رحيم غلاميان در گفتگو با خبرنگار مهر،‌ با اشاره به تردد 227 هزار و 466 دستگاه كاميون از طريق پايانه مرزي بازرگان ماكو در مرز ايران و تركيه از ابتداي سالجاري تا كنون،‌ افزود: اين ميزان در مقایسه با سال گذشته 12درصد افزایش يافته كه سهم کامیون های ایرانی از کل تردد طي اين مدت 56 درصد و کامیونهای ترک 36درصد و دیگر ملیتها 8 درصد بوده است. وي با اعلام اينكه طي اين مدت 39 هزار و 41 دستگاه کامیون وارد کشور شده است،‌ اظهار داشت: اين ميزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 17 درصد و از نظر مقدار کالای وارد شده 13 درصد کاهش نشان می دهد. مدير گمرك بازرگان کامیونهای خارجی حامل کالا در سال 92 را68 هزار و 394 دستگاه اعلام و عنوان كرد: در مقایسه با مشابه سال قبل از نظر تعداد 40 درصد و از نظر مقدار کالای خروجی 44 درصد رشد داشته است. غلاميان ترانزیت ورودی حامل کالا از پایانه مرزی بازرگان از ابتداي سالجاري تا كنون را به تعداد 63 هزار و 742 دستگاه با يك ميليون و 362 هزار و 247 تن کالا دانست و ادامه داد: اين ميزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 12 درصد افزایش و از نظر مقدار 17 درصد افزایش را نشان می دهد. وي با اشاره به اينكه ترانزیت خروجی حامل کالا از پایانه مرزی بازرگان در 11 ماهه سالجاری به تعداد 25 هزار و 233 دستگاه با557 هزار و 310 تن کالا بود، اضافه كرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 26 درصد و از نظر مقدار 27 درصد رشد داشته است. مدير گمرك بازرگان تعداد اتوبوسهای ورودی حامل مسافر را 4 هزار و 313 دستگاه و تعداد اتوبوسهای خروجی حامل مسافر را 5 هزار و 425 دستگاه اعلام و تصريح كرد: اين آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب 32 و 12 درصد کاهش را نشان می دهند. غلامیان از تردد يك ميليون و 133 هزار و 348 نفر از ابتداي سالجاري تا كنون از پایانه مرزی بازرگان نیز خبر داد و يادآور شد: اين ميزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن