تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدعلی کشاورز: دلتنگ حضور درعرصه سینما هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محمدعلی کشاورز: دلتنگ حضور درعرصه سینما هستم تهران - ایرنا - محمد علی کشاورز گفت: به شدت دلتنگ حضور در عرصه سینما و مواجهه با احساسات هموطنانم هستم و برای تمام مردم سرزمین آرزوی سلامتی دارم .


به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا، محمدعلی کشاورز شامگاه امشب (یکشنبه) در ارتباطی از طریق اسکایپ (سیستم تصویری )با مخاطبان حاضر در سالن از اینکه به دلیل طی کردن دوران نقاهت در مراسم حضور نیافته عذرخواهی کرد .
وی دراین مراسم که همچنین با هدف تقدیر از پنج بازیگر پیشکسوت برگزار شد ، گفت : به دلیل بیماری و عدم اجازه پزشک شرایط حضور در این مراسم را نداشتم .
کشاورز گفت: آشنایی من با زنده یاد حاتمی به سال های تحصیل در دانشکده هنرهای دراماتیک باز می گشت و نخستین تجربه های همکاری را با او در زمینه تئاتر و در محیط دانشگاه آغاز کردیم.
بازیگر نقش شعبان استخوانی در سریال ماندگار هزاردستان خاطرنشان کرد: بعد از دوران دانشگاه، نخستین تجربه حرفه ای من با حاتمی بازی در سریال هزاردستان بود و سپس در فیلم های مادر، کمال الملک و دل شدگان به عنوان تنها اثر سینمایی کشورمان با محور موسیقی اصیل ایرانی افتخار همکاری با وی را داشتم که هر لحظه این همکاری ها برای من مانند کلاس درس و دانشگاه بود.
در ادامه ارتباط اسکایپ محل برگزاری مراسم با منزل محمدعلی کشاورز قطع شد و با وجود تلاش دست اندرکاران این ارتباط میسر نشد.

** نگاه چهار پیشکسوت به کشاورز
در ادامه مراسم تجلیل از محمدعلی کشاورز طی یک ویدئوی پخش شده هنرمندانی چون جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، داود رشیدی و علی نصیریان نظرات خود را درباره محمدعلی کشاورز عنوان کردند.
جمشید مشایخی گفت: کشاورز یکی از بهترین رفقای من از جوانی تا امروز بوده و مهمترین ویژگی او رفتار صمیمی و خودمانی وی است و دیگر اینکه دارای قلبی بسیار مهربان است و هر نوع دلخوری و ناراحتی را در سریع ترین زمان ممکن از یاد می برد.
عزت الله انتظامی نیز با بیان آنکه کشاورز هنرمندی است که سینما، تئاتر و تلویزیون ایران به او نیازمند است گفت: امیدوارم حال دوست خوب من هر چه سریع تر بهتر شود.
علی نصیریان نیز با بیان آنکه کشاورز یکی از فعال ترین، ریزبین ترین و حساس ترین بازیگران و همکاران من تا به امروز بوده است گفت: یادم می آید یک بار به خاطر دیر آمدن سر تمرین نمایشی که من کارگردانش بودم با هم بحث کردیم اما خودمان هم متوجه نشدیم که چگونه تنها چند دقیقه بعد در حالی که غرق خنده بودیم به سر تمرین بازگشتیم.
داود رشیدی نیز درباره کشاورز گفت: کشاورز یا «ممدل» خودمان شخصیتی خاص و دوست داشتنی است.
سپس مجری برنامه با اشاره براینکه اسماعیل شنگله بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران در منزل کشاورز حضور دارد از اهدای تابلوی خوشنویسی استاد امیرخانی به همراه هدیه ویژه بزرگداشت این بازیگر پیشکسوت به وی توسط اسماعیل شنگله خبر داد.

** واژه استاد، زیبنده عزت الله انتظامی
همچنین در ادامه مراسم و در بخش تجلیل از عزت الله انتظامی، مجری برنامه خطاب به حضار گفت به دلیل عود کردن بیماری ریوی این بازیگر پیشکسوت، پزشک معالج وی اجازه خروج از منزل و حضور در این برنامه را نداده است.
در ادامه مراسم تجلیل از انتظامی طی یک ویدئوی پخش شده هنرمندانی چون جمشید مشایخی، محمدعلی کشاورز، داود رشیدی و علی نصیریان نظراتشان را درباره عزت الله انتظامی سخن گفتند.
جمشید مشایخی گفت: انتظامی را تمام مردم ایران می شناسند و تاثیرگذاری او در رشد هنر بازیگری نیاز به تعریف ندارد. او بازیگری برجسته و بی نظیر است که خدمات بسیاری را سینمای ایران ارائه کرده است.
کشاورز نیز با بیان آنکه اطلاق واژه استاد تنها سزاوار عزت الله انتظامی است گفت: سن همه ما از این هنرمند کوچکتر است اما رفتار مهربانانه و توام با احترامی که او به عنوان بزرگتر با افرادی کم و سال تر از خود دارد برای تمامی مردم می تواند درس و نکته آموزشی بزرگی باشد.
علی نصیریان نیز با اشاره بر آنکه انتظامی نزدیک ترین و صمیمی ترین همکار وی در طول سال ها بازیگری در عرصه های مختلف هنری بوده است درباره این هنرمند گفت: صحنه تئاتر و سینما برای انتظامی تفاوتی با زندگی اش ندارد و او در بازیگری اش عین حقیقت را به مخاطب منتقل می کند و نکته مهم دیگر آنکه این دوست عزیز من ذاتا و به شکل خودجوش بازیگر است.
داود رشیدی نیز درباره انتظامی گفت: او نه تنها همکار، که استاد من از آغاز مسیر بازیگری تا امروز بوده است و سمبل اراده و خواستی که از هیچ به قله افتخار و تقدیر دشت پیدا کرده است.
فراهنگ 9266**2024**1601**
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن