تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه های غیر ضرور تهدیدی برای اقتصاد کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هزینه های غیر ضرور تهدیدی برای اقتصاد کشور است کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: سالانه میلیاردها ریال صرف اموری غیر ضرور با حداقل منفعت می شود که این تهدیدی برای اقتصاد کشور است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعبدالنبی نمازیˈ عصر یکشنبه در آخرین نشست شورای اداری شهرستان کاشان در سال جاری با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری افزود: این سیاست ها حاصل جلسات طولانی کارشناسی با مشورت مجمع تشخیص مصلحت نظام است که به سران قوا ابلاغ شد.
وی با تشریح بند شانزدهم سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر ˈصرفه جویی در هزینه های عمومی کشور با تأکید بر تحول اساسی در ساختارها، منطقی سازی اندازه دولت و حذف دستگاه های موازی و غیرضرور و هزینه های زایدˈ گفت: مدیران باید به این مهم که متأسفانه در کشور مغفول مانده است، بیشتر توجه کنند تا اقتصاد کشور دچار آسیب نشود.
نمازی ادامه داد: همایش های متعدد غیرکارشناسی در برخی مناطق کشور با هزینه های بالا و بدون خروجی مشخصی برگزار می شود که الزامی در برگزاری آنها نیست.
وی با تأکید بر روح مجاهدانه در مسایل اقتصاد توحیدی اظهار داشت: اساس سیاست اقتصادی در اسلام کاهش هزینه ها و مصرف درست است.
امام جمعه کاشان تصریح ساخت: شرایط تحریم های بین المللی علیه ملت ایران موجب شد تا مسایل اقتصادی از لابه لای آیات قرآن استنتاج و استخراج شود که حاصل آن اعلام سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بود.
نمازی گفت: برای اجرای سیاست های اقتصادی، شناسایی استعدادها، ظرفیت ها و قابلیت ها و برطرف کردن موانع مهم است.
وی، کوچک سازی دولت و حذف دستگاه های اضافه را در دولت خواستار شد و به دستگاههای اجرایی شهرستان تأکید کرد: گروه های کارشناسی را برای حذف امور غیر ضرور تشکیل دهند.
امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به فرازهایی از بیانات امیرالمومنین حضرت علی (ع) در مورد ویژگی های مدیران گفت: یک مدیر در نظام اسلامی باید مراقب اطرافیان خود باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان نیز در این جلسه به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه وظایف مربوط به ادارات باید از فرمانداری کسب اطلاعات کنند.
ˈعلیرضا جوادیˈ همچنین به مدیران توصیه کرد: با نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگ باشند تا از برخی سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود.
7429**545**1504
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن