تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفره رنگین برنامه های مرکز پویانمایی صبا برای نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفره رنگین برنامه های مرکز پویانمایی صبا برای نوروز تهران-ایرنا-مدیر تامین برنامه شبکه پویا درمورد برنامه های مرکز پویانمایی صبا در مناسبت های ملی مذهبی سال آینده گفت: این شبکه سفره ای رنگین و گسترده ای را برای کودکان و نوجوانان در ایام نوروز پهن خواهد کرد.


ابوالفضل علم بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: برای روزهای نوروزی سعی شده تا با برنامه هایی شاد و مفرح انیمیشین های جذابی را برای کودکان تولید و پخش کنیم.
وی افزود: قصه ای از سرزمین دور، دنیای پویا قهرمانان تنیس، باب اسفنجی، هرکسی کاری دارد، سارا و سامان، دشت تمشک،گاگیلا، زرد مشکی، پاندای کونگ فو کار و زوزو و لئون از جمله این انیمیشن ها هستند.
مدیر تامین برنامه شبکه پویا افزود: همچنین تام و جری، شهر پرندگان، خرس های مهربان، دانشگاه هیولاها، کتاب جنگل 1، دوران دایناسورها، سفر به دهلی، خاکستری، هواپیماها و ملکه برفی از دیگر انیمیشن های سینمایی جدیدی است که در ایام نوروز به روی آنتن خواهند رفت.
وی با اشاره به تدارک شبکه پویا برای روزهای میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس (ع) اظهار کرد: هشت انیمیشن جدید نیز در سال آینده برای هفته دفاع مقدس به روی آنت خواهیم برد.
علم بیگی گفت: شبکه پویا همچنین به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) 6 قسمت از مجموعه های داستان راستان، قضاوت های حضرت علی(ع) و قصه های آسمانی و یک فیلم سینمایی را برای پخش در شب و روز شهادت تدارک دیده است.
وی ادامه داد: این شبکه به مناسبت شب های قدرو شهادت حضرت علی (ع) نیز 4 قسمت از انیمیشین ایرانی داستان راستان را به روی آنتن خواهد برد.
علم بیگی خاطرنشان کرد: قصه های آسمانی ، روزنه اسرار و داستان راستان، انیمیشن های شبکه پویا برای شب اربعین حسینی خواهند بود.
مدیر تامین برنامه شبکه پویا با اشاره به تغییر کنداکتور شبکه پویا به مناسبت فرار رسیدن رحلت حضرت رسول و شهادت امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: این شبکه برای سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز 200 دقیقه انیمیشن با موضوع امام (ره) پخش خواهد کرد.
علم بیگی با تاکید بر بمباران کارتون در شبکه پویا به مناسبت روز کودک و رسانه شبکه پویا روز جمعه 19 مهر ماه مصادف با روز کودک و رسانه گفت: ویژه برنامه های انیمیشن جذاب و متنوع برای بچه ها و خانوادهایشان از ساعت 7 صبح تا 22 شب پخش می شود.
وی با اشاره به تغییرات شبکه پویا به مناسبت آغاز مدارس در مهرماه ادامه داد: همچنین پخش انیمیشن ابوریحان بیرونی نیز در روز بزرگداشت این دانشمند ایرانی به روی آنتن خواهد رفت.
فراهنگ(4)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن