تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح برنامه های نوروز 93 صداوسیمای مرکزخلیج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشریح برنامه های نوروز 93 صداوسیمای مرکزخلیج فارس بندرعباس - ایرنا - مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس برنامه های نوروزی 93 در رسانه استانی را تشریح کرد وگفت: این مرکز در زمینه برنامه سازی برای استقبال از میهمانان نوروزی در حوزه سیما و صدای مرکز ویژه برنامه های متنوعی با رویکردی شاد و مفرح تدارک دیده است.


ˈوحید کمالیˈ یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ویژه برنامه ˈشوبندرˈ در ایام نوروز در 13قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی عادل زاده درنظرگرفته شده که با هدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم مردم هرمزگان درایام نوروز، جاذبه های گردشگری، غذاهای سنتی و اطلاع رسانی درخصوص وضعیت جاده ها و شرایط جوی استان تهیه و تولید می شود.
وی بیان داشت: دراین ویژه برنامه تلاش می شود تا ضمن معرفی توانمندی های استان، گردشگران بیشتری برای بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی فرهنگی استان جذب شوند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس اظهارکرد: ˈپرپروکˈ دیگر برنامه نوروزی سیمای خلیج فارس است که هر روز بعداز ظهر از ساعت 15 و 45 دقیقه به مدت 50 دقیقه با قسمت های نمایش زنده وضبطی، گزارش، کارتون و بیان خاطرات پخش می شود وسعی دارد لحظه های شادی را برای کودکان ونوجوانان در طول ایام تعطیلات نوروزی فراهم سازد.
کمالی گفت: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی چهار ویژه برنامه کمنزیل، پیک بهار، پی ری ویری بهاری ونوبهار نیز از رادیوخلیج فارس تقدیم علاقمندان خواهد شد.
وی با اشاره به پخش ویژه برنامه تحویل سال دررادیو خلیج فارس گفت: ویژه برنامه ˈکمنزیلˈ ویژه لحظه تحویل سال روز 29 اسفند در نوبت صبح با مدت 150 دقیقه همراه مخاطبان هرمزگانی خواهد بود وشامل موسیقی، گزارش مردمی، ارتباط با مراکز صداوسیما و مباحث کارشناسی در باب یکی از مولفه های استان و نمایش طنز است.
این برنامه به استقبال عید نوروزدر استان می رود و سعی می شود جاذبه های مختلف استان برای شنوندگان و مسافران نوروزی معرفی شود.
کمالی خاطرنشان کرد: ˈپیک بهارˈ نیز دیگر ویژه برنامه تحویل سال نو در نوبت عصرگاهی است که با مدت 150 دقیقه در رادیو خلیج فارس تولید وپخش می شود وبا فراهم کردن لحظاتی شاد متناسب با حال وهوای تحویل سال به معرفی خدمات ویژه مسافران نوروزی و مروری بر رویدادهای مهم سال 92 می پردازد.
مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس اظهار داشت : برنامه رادیویی ˈ چی ری ویری بهاری ˈ هر روز صبح در 15 قسمت از ساعت 9به مدت 150 دقیقه در این ایام همراه با مخاطبان است.
گزارش مردمی، ارتباط با دیگر مراکز، گفتار، پیام و سخن رهبری، مباحث کارشناسی و نمایش طنز بخش های این برنامه است.
وی یادآورشد: برنامه رادیویی ˈ نوبهارˈ در قالب ترکیبی نمایشی با برقراری ارتباط با سازمانهای مربوط تلاش می کند نیازهای مردم استان وبویژه مسافران نوروزی را دنبال کند.
این برنامه در 15 قسمت 150 دقیقه ای از شنبه تا جمعه از ساعت 18 عصر از رادیو خلیج فارس پخش خواهد شد و از قسمت های مختلفی چون طنز، ارتباط با کاروان راهیان نور، مباحث کارشناسی، گزارش و معرفی جاذبه های گردشگری از زبان مردم تشکیل شده است. ک/3
7195/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن