تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819120808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان شرکت در پنجمین جشنواره نمایش های رادیویی انتشار یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فراخوان شرکت در پنجمین جشنواره نمایش های رادیویی انتشار یافت تهران-ایرنا-رییس مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش از انتشار فراخوان شرکت در پنجمین جشنواره نمایش های رادیویی خبر داد و گفت: این جشنواره رادیویی تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.


مهدی دهقان نیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: این جشنواره شامل 4 بخش اصلی، موضوعی، تجربه های نو و بخش مقالات : تالیف و ترجمه است.
وی گفت: بخش اصلی شامل نمایش های تک قسمتی در دو زمان بندی ، نمایش بلند بین 20 تا 30 دقیقه و نمایش کوتاه بین 1 تا 10 دقیقه بوده که موضوع آن آزاد و صرفا با رویکرد طنز و کمدی قابل قبول است.
وی افزود: بخش موضوعی نیز شامل نمایش های تک قسمتی در دو زمان بندی، نمایش بلند بین 20 تا 30 دقیقه و نمایش کوتاه بین 1 تا 10 دقیقه بوده که موضوعات آن شعار سال 93، نقش زن در دفاع مقدس، سبک زندگی مشاهیر ایران زمین است.
مدیر رایدو نمایش ادامه داد: بخش تجربه های نو شامل نمایش های تک قسمتی با مدت زمان بین ا تا 5 دقیقه و در قالب اجراهای خلاقانه و شیوه پردازانه مانند تک گویی، نمایش افکتیو و غیره بوده و موضوع دراین بخش آزاد است.
وی یادآور شد: بخش مقالات نیز به منظور گردآوری مقالات با هدف انسجام بخشیدن به مبانی نظری ، الگوها و تجربیات علمی فنون و مهارت های تخصص در حوزه نمایشنامه های رادیویی با محورهای موضوعی نمایش رادیویی و مخاطب ، سبک شناسی نمایش رادیویی ایران از آغاز تاکنون ، نشانه شناسی در زبان نمایش رادیویی برگزار خواهد شد.
دهقان نیری خاطرنشان کرد: تکمیل و ارسال فرم ثبت نام به صورت کامل، ارسال فایل صوتی اثر با فرمت mp3،ارسال فایل متن نمایشنامه با فرمت word2007 به همراه آثار،رعایت مدت تعیین شده برای نمایش ها،رعایت زبان معیار (فارسی) در آثار ،ارسال پژوهش منجربه تولید نمایش برای آثار پژوهش محور با ذکر منابع از شرایط و ضوابط الزامی این جشنواره است و محدودیتی از لحاظ تعداد آثار ارسالی از سوی مراکز مختلف تولید نمایش وجود ندارد ،اما از هر صاحب اثر حداکثر 2 اثر پذیرفته می شود.
وی تصریح کرد ایجاد امکانات ضبط نمایش برای شرکت کنندگان آزاد پس از تأیید متن نمایش توسط هیأت بازخوانی آثار جشنواره ، بر عهده مرکز هنرهای نمایشی رادیو است و مهلت ارسال متن به منظور تائید ، حداکثر تا 30 فروردین ماه سال آینده بوده و مهلت ارائه آثار نیز تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه می باشد.
دهقان نیری با تاکید بر اینکه آثار ارسالی می بایست قابلیت پخش از رسانه ملی را دارا باشند، افزود: دبیرخانه جشنواره حق استفاده از آثار را برای خود محفوظ می داند.
فراهنگ(4)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن