تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه دماوند: آمریکا به دنبال اختلاف افکنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه دماوند: آمریکا به دنبال اختلاف افکنی است دماوند- ایرنا- امام جمعه دماوند گفت: آمریکا به دنبال اختلاف افکنی است و بزرگترین ساده اندیشی آن است که باور کنیم آمریکا از اسلام دست برداشته زیرا در نهاد این کشور ربی چیزی جزء دشمنی با اسلام موج نمی زند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینˈمحمد علاءالدینیˈ امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، با اشاره به فرمایشات گهربار و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی در دیدار با سران نظام و همچنین در چندین ابلاغیه، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی دارای شش ویژگی درون زا، برون گرا، پویا، پیشرو، دارای ثبات، مقاوم و ... است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص چگونگی راههای اجرا و تحقق این سیاستها اشاره کرد و افزود: برای داشتن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به صورت جامع و فراگیر باید قوانین را مورد توجه و در صورت نیاز اصلاح کرد و از افرادی در حوزه اقتصاد بهره جست که بتوانند در این بخش موفق باشند.
امام جمعه دماوند در ادامه به حوادث اخیر سوریه اشاره کرد و گفت: افتخار می کنیم در جامعه زندگی می کنیم که دشمن با وجود تمامی اختلاف افکنی و فتنه علیه آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) نتوانسته به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.
این مقام مسوول ادامه داد: شرایط کنونی حوادث اخیر در کشورهایی همچون سوریه را باید درس عبرت بدانیم، زیرا آمریکا با تخصیص بودجه های خاص سعی دارد ملت های جهان را به جان هم اندازد و از این فرصت اختلاف افکنی به نفع خود استفاده کند که نیازمند هوشیاری است.
حجت الاسلام علاءالدینی با اشاره به حوادث فتنه 88 نیز گفت: فتنه 88 یکی دیگر از فتنه های شوم دشمن علیه آرمان های انقلاب و اسلام بود، ولی ملت ایران با حضور پرشور و شعور خود در صحنه مشت محکمی بر دهان یاوه گوی دشمن زدند.
امام جمعه دماوند به حفظ برادری و همبستگی تاکید کرد و افزود: آنچه در شرایط کنونی باید سرلوحه کار خویش قرار دهیم چیزی جزء حفظ وحدت و همدلی در برابر توطئه های دشمن و نیز حمایت از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نیست.
این مقام مسوول در ادامه به مناسبت های اخیر همچون سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 57 و هفته احسان و نیکوکاری و نیز آغاز هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: توجه به حفظ محیط زیست و شاداب سازی فضای بصری شهر ها با حفظ درختان و جلوگیری از آلودگی هوا و طبیعت می توان در این راستا موثر بود.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن