تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هم اندیشی مسئولین خانه های 14 گانه محلات منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
جلسه هم اندیشی مسئولین خانه های 14 گانه محلات منطقه 10 تهران
جلسه هم اندیشی میان مسئولان خانه های 14 گانه سرای محلات منطقه 10 ا با هدف بررسی عملکرد و فعالیت و همچنین بررسی روند مشکلات و نیازهای آنها برگزار شد .
   به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این برنامه که با حضور محمدرضا طالبی نژاد رییس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی و مشارکت های اجتماعی محلات شهرداری تهران ، نقی قلی زاده سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 ، مدیران اداره های اجتماعی و مسئولان خانه ها برگزار شد .قلی زاده سرپرست اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارشی از نحوه عملکرد و فعالیت های خانه های 14 گانه ارائه کرد.
  همچنین در ادامه این نشست طالبی نژاد با مثبت ارزیابی کردن فعالیت ها و اقداماتی که در منطقه 10 با توجه به نوپا بودن زمان شکل گیری خانه ها انجام شده است ،گفت : این جلسه با هدف آشنایی با عملکرد و برنامه ها و مشکلات 14 خانه و کانون های وابسته در حوزه معاونت اجتماعی برگزار شد تا از این طریق علاوه بر بررسی روند نحوه فعالیت و کارکرد آنها،مسئولان و مدیران این خانه ها در جریان سیاست ها و برنامه های آتی ستاد راهبردی شهرتهران قرار بگیرند.
  وی حضور و استقبال شهروندان منطقه 10 را در اجرای برنامه های مشارکتی از نکات بارز منطقه دانست و خاطرنشان کرد : خوشبختانه در این منطقه زمینه های ایجاد انگیزه برای مشارکت های مردمی به خوبی فراهم شده و در صددیم تا از طریق برگزاری این قبیل جلسه ها به صورت مستقیم و بی واسطه از دیدگاه ها ونظرات شهروندان برای بهبود خدمت رسانی به آنها استفاده کنیم.
  وی در پایان درباره نحوه رسیدگی موارد مطرح شده در جلسه گفت : در طول این جلسه به منظور رفع و تامین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در سطح منطقه ، موارد و مسائلی از سوی مسئولان 14 خانه تشکیل شده در حوزه معاونت اجتماعی عنوان شد که در نظر داریم با تعامل و انتقال آن به حوزه برنامه ریزی و توسعه برای گسترش و تعمق بیشتر حرکت های مردمی این نواقص رفع شود همچنین مقرر شد منطقه 10 در بحث تشکیل خانه های چهارده گانه به عنوان منطقه پایلوت در نظر گرفته شود .







تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن