تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802891348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح استقبال از بهار در منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۵ب.ظ)
اجراي طرح استقبال از بهار در منطقه 10 تهران در آستانه ي فرا رسيدن سال نو، طرح استقبال از بهار با برنامه ريزي منسجم و با بسيج تمامي امکانات، تجهيزات و نيروهاي حوزه خدمات شهري و ساير حوزه ها در منطقه ي 10 در دست اجراست.
به گزارش خبرگزاري موج، فرامرز عظيمي شهردار منطقه ي 10با بيان مطلب فوق گفت: اين طرح همچون سال هاي گذشته با هدف آراستگي و پيراستگي و ايجاد چهره اي مطلوب و فضاي شاد از سيماي منطقه، خدمات رساني بهينه و رفاه حال شهروندان و استقبال از مسافرين نوروزي از يکم اسفند امسال آغاز و تا 30 فروردين سال 93 ادامه خواهد داشت.
وي ادامه داد: در اين خصوص با توجه به دستوالعمل ابلاغي از سوي مرکز و اطلاع رساني کامل، هماهنگي لازم با حوزه هاي اجرايي به عمل آمده و وظايف هريک از ادارات به معاونت ها و ادارات مختلف ارائه شده است تا بر اساس وظايف محوله کارها به نحو احسن انجام شود.
شهردار منطقه ي 10 به رئوس برنامه هاي پيش بيني شده اشاره و خاطرنشان کرد: طي بازديد هاي ميداني و شناسايي کمبودها و مشکلات، شست و شو و گندزدايي کليه مخازن و خودروهاي حمل زباله و رفع عيب ظاهري و فني آنها، مرمت، گندزدايي و ضدعفوني تمامي سرويس هاي بهداشتي عمومي موجود در سطح معابر و بوستان ها، پيگيري شست و شو، رنگ آميزي و رفع عيب و نقص انواع پايه چراغ هاي روشنايي، لايروبي و پاکسازي کليه انهار روباز و روبسته و کانال ها، شست و شو و رنگ آميزي جداول، نرده ها، پايه تابلوهاي ترافيکي، رفيوژ مياني معابر، نرده هاي مسير ويژه اتوبوس هاي تندرو و کليه المانها و تاسيسات شهري منصوبه در نواحي ،ترميم روشنايي بوستان ها و فضاي سبز ميادين، رفع عيب و نقص چراغ ها و آبنماها، ترميم روشنايي پل هاي عابر پياده (معمولي و مکانيزه) و سواره رو، مبارزه با جانوران مضر شهري، اصلاح تابلوهاي ترافيکي و جهت‌نما و شست‌وشوي آنها، خط کشي معابر اصلي، لکه گيري هندسي پياده رو و سواره رو ها، همسط سازي دريچه، ترميم انهار و ... در دست اجراست.
عظيمي در ادامه افزود: در اين طرح عمليات بازپيرايي و رسيدگي به فضاي سبز رفيوژها، رمپ و لوپ ها و لچکيها و قطعات فضاي سبز حاشيه معابر و اطراف پل ها، ايجاد ايستگاه هاي ويژه فضاي سبز و توزيع رايگان نشاي گل، گلدان و نهال در بين شهروندان همزمان با روز درختکاري و هفته ي منابع طبيعي به منظور تشويق مردم به حفظ و نگهداري فضاي سبز و گلهاي آپارتماني و ... انجام مي شود.
شهردار منطقه ي 10 به اقداماتي در خصوص ساماندهي مشاغل درطرح استقبال از بهار اشاره کرد و ادامه داد: صدور ابلاغيه به کيوسک هاي سطح منطقه جهت رفع سدمعبر، شست و شو، رنگ آميزي، آذين بندي کيوسک ها و حذف زوائد بدنه و سقف کيوسک ها، کنترل سد معبر صنوف و راه ندازي بازارچه هاي خيريه در دست اجراست.
به گفته عظيمي رسيدگي به پيام هاي سامانه هاي نظارت همگاني، اجراي طرح هبه، توزيع محصولات فرهنگي در ميان شهروندان، اجراي تورهاي گردشگري مذهبي و تفريحي، تهران گردي و کاروان راهيان نور، تهيه ي محصولات فرهنگي مرتبط به ايام فاطميه و مراسم ويژه نوروز و ... از ديگر اقدامات طرح استقبال از بهار است.
وي با تاکيد بر مشارکت شهروندان در اجراي اين طرح و درخواست از صاحبان مشاغل براي پاک سازي مقابل مغازه هاي خود و ياري رساندن به امر پاکسازي گفت: در اجراي اين طرح مشارکت شوراياري ها و کسبه در آراستگي محلات از اهميت به سزايي برخوردار است و اميدواريم رضايت شهروندان را در پي داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن