تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802789243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر رییس جمهوری، هرمزگان را بر صفحه اول رسانه ها نشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفر رییس جمهوری، هرمزگان را بر صفحه اول رسانه ها نشاند بندرعباس-ایرنا-سفر سه روزه رییس جمهوری به استان هرمزگان توجه روزنامه ها و رسانه های مجازی کشور و استان را جلب کرد و بندرعباس را به تیتر یک تبدیل کرد.


در استان هرمزگان، روزنامه های صبح ساحل، دریا و ندای هرمزگان هر یک افزون بر تیتر و عکس یک، بیشتر مطالب خود را نیز به این موضوع اختصاص دادند.
روزنامه صبح ساحل تیتر یک هفتم اسفند خود را این جمله از رییس جمهوری انتخاب کرد که : ˈ دولت هرمزگان را متحول می کندˈ و روزنامه دریا نیز در همین روز با چاپ عکسی از رییس جمهوری در فرودگاه بندرعباس تیتر ˈ دولت قدمی از حقوق مردم عقب نشینی نمی کند ˈ را برای صفحه اول انتخاب کرد.
روزنامه ندای هرمزگان نیز در صفحه یک نوشت :ˈ امید هرمزگانی ها به تدبیر سردار اعتدال ˈ و در کنار آن عکسی از رییس جمهوری در حالی که هنگام عبور از بلوار امام خمینی (ره) بندرعباس ،به ابراز احساسات مردم پاسخ می داد چاپ کرد.
خبرگزاری های مهم کشور نیز در بخش استانی و صفحه اصلی سایت خود، سفر رییس جمهوری به هرمزگان را به عنوان مهمترین رویداد لحظه به لحظه گزارش کردند.
همراهی حدود 60 خبرنگار از رسانه های محلی و کشوری پا به پای رییس جمهوری نیز موجب شد کوچکترین عکس و خبری از این سفر نادیده و ناگفته نماند و خبرگزاری جمهوری اسلامی، فارس، ایسنا و مهر در این مدت بیش از دهها خبر ،عکس و گزارش منعکس کردند.
روزنامه های کشوری نیز در این مدت پا را از تهران بیرون گذاشتند و مخاطبان خود را در همان صفحه اول به بندرعباس و هرمزگان کشاندند.
روزنامه شرق تصویری از رییس جمهوری در خودرویی به چاپ رساند که مردم بندرعباس آن را گلباران می کردند و برای بالای این عکس تیتر ˈانتقاد رییس جمهوری از کارشکنی ˈ را انتخاب کرد.
روزنامه ایران نیز تصویری از رییس جمهوری را چاپ کرد که با دست به ابراز احساسات مردمی در بندرعباس پاسخ می داد و در کنار این عکس در صفحه یک از قول رییس جمهوری نوشت: ˈ برای تحول بزرگ آماده شویمˈ و شهروند نیز تیتر و عکسی تقریبا مشابه انتخاب کرد.
روزنامه رسالت نیز ستون سمت راست صفحه یک را به چاپ سخنان رییس جمهوری در بندرعباس اختصاص داد و خراسان با اختصاص عکسی از دکتر روحانی با پس زمینه نخل های خیابانی بندرعباس از قول رییس جمهوری برای توسعه سواحل و جزایر جنوب خبر داد.
کیهان نیز با خبر و عکس حضور رییس جمهوری در بندرعباس را منعکس کرد و در صفحه اول تیتر ˈ یارانه هیچ نیازمندی سلب نمی شود ˈ را به کار گرفت و وطن امروز نیز عین همین تیتر را در صفحه یک استفاده کرد.
روزنامه های جمهوری اسلامی، اقتصاد پویا، آرمان امروز ،گسترش و دنیای اقتصاد نیز از دیگر روزنامه هایی بودند که به مناسبت سفر رییس جمهوری، مخاطبان خود را به سواحل خلیج فارس در بندرعباس کشیدند.
همزمان با رسانه های داخلی، رسانه های خارجی نیز با رویکردهای خاص خود به سفر رییس جمهوری به هرمزگان پرداختند.
بی بی سی فارسی از قول دکتر روحانی نوشت :ˈفرقی بین حقوق شهروندی شیعه و سنی وجود ندارد.ˈ
دویچه وله آلمان نیز گزارش های تصویری مفصلی از این سفر منتشر کرد که از حضور مردم در استقبال از رییس جمهوری تا بنرهای اعتراض به جدایی بخش هایی از پارسیان را شامل می شد.
در مجموع می توان گفت:رویکرد رسانه ها به ویژه رسانه های محلی درجریان اولین سفر کاروان تدبیر و امید به هرمزگان توصیفی بالاتر از امیدوارکننده را می طلبد و می توان گفت سنگ تمام گذاشته شد.
این درحالیست که موج سوم بازتاب این سفر نیز از روز شنبه در راه خواهد بود و انتظار می رود سخنان رییس جمهوری در شورای اداری که پیش از ظهر پنجشنبه نهم اسفند برگزار شده و نشست خبری دکتر روحانی که پیش بینی می شود پیش از عزیمت وی به تهران در فرودگاه بندرعباس برگزار شود بازتاب گسترده ای در رسانه های مکتوب روز شنبه و فضای مجازی داشته باشد.ک/4
7192/668 /1596

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن