تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش گردانهای بیت المقدس نمایش بخشی از قابلیت های دفاعی بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی سردار یوسفعلی زاده:
رزمایش گردانهای بیت المقدس نمایش بخشی از قابلیت های دفاعی بسیج است
بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: رزمایش گردان های بیت المقدس نقطه اوج تمرینات و آمادگی های دفاعی و بخشی از قابلیت های دفاعی بسیج محسوب می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 17گردان، شامل 16 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر، به مدت دو روز در این رزمایش شرکت دارند. وی اظهار داشت: این رزمایش در 8 شهرستان خراسان شمالی از امروز آغاز می شود و یک قرارگاه مرکزی در مرکز استان و 8 قرارگاه در مراکر شهرستانها در راستای اجرای موفق این رزمایش همکاری و نظارت می کنند. سردار یوسفعلی زاده استعداد نیروهای شرکت کننده در این رزمایش را چهار هزار نفر عنوان کرد و گفت: برنامه های عملیاتی این رزمایش ساعت 9 روز جمعه در منطقه عمومی "علی آباد" بجنورد و در شهرستانها در مراکز تعیین شده اجرا خواهد شد. وی با بیان اینکه در این رزمایش دو نوع عملیات مورد توجه قرار گرفته است افزود: عملیات دفاع از کوی و برزن و عملیات پدافند غیر عامل با تکیه بر عملیات امداد و نجات، طی دو روز برگزاری این رزمایش با حضور مربیان مجرب و جنگ دیده تمرین می شود. فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش آمادگی های دفاعی بسیجی در طول سال جریان دارد افزود: در ادامه این آموزشها و به منطور تکمیل و تقویت آن طی دو روز برگزاری این رزمایش، آموزش "عملیات تاخیری"، "پدافند غیرعامل"، "تاخت و ضد هلی برن"، "کنترل معابرورودی و دفاع از مراکز حساس" و آموزش " کنترل اغتشاشات و مقابه با ناآرامی ها" آموزش داده خواهد شد. وی اظهارداشت: در رزمایش امسال بیش از آنکه رزمایش معطوف به عملیات باشد به آموزش و ارتقای توان تئوری می پردازد؛ چرا که هرچه به موضوع آموزش بیشتر و بهتر پرداخته شود از خسارات احتمالی در عملیاتها کاسته می شود.

سردار یوسفعلی زاده تصریح کرد: در این رزمایش تمامی شهرستانهای استان به طور همزمان در مقرهای تعیین شده تمرین صحرایی خواهند داشت. فرمانده سپاه استان افزود: بر این رزمایش بازرسانی از سوی ستاد کل سپاه و سازمان بسیج کشور نظارت دارند و میزان موفقیت این رزمایش را ارزیابی و داوری خواهند کرد. وی تصریح کرد: این نظارت و ارزیابی از سوی سپاه استان در شهرستانها نیز اعمال می شود و میزان موفقیت این حرکت داوری و ارزشیابی و نقاط قوت و ضعف آن پیگری می شود. سردار یوسفعلی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیح کلید طلایی حل مشکلات پیش روی نظام وانقلاب است اظهارداشت: آمادگی بسیج در تمامی زمینه ها به ویژه آمادگی برای برخورد با حملات و شیطنت های احتمالی دشمنان نظام اسلامی به عنوان یک مشکل، امری ضروری و اجتناب ناپذیراست . وی تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، عقیدتی و حلقه های صالحین از دیگر برنامه های این رزمایش است که از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان پیگیری می شود. فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) تصریح کرد: این رزمایش علاوه بر تقویت آمادگی دفاعی نیروهای بسیج به مردم این اطمینان را خواهد داد که در صورتی که دشمنان نظام اسلامی جسارت هرگونه حمله ای را به کشور پیداکنند پاسخ کوبنده ای را از ناحیه فرزندان این ملت دریافت خواهند کرد. به گزارش خبرنگار مهر، این رزمایش دو روزه با عنوان "مرزبان غیور، با ولایت تا ظهور" روزهای 8 و 9 اسفندماه جاری در تمامی شهرستانهای استان برگزار می‌شود.


۱۳۹۲/۱۲/۸ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن