تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820567849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید مجوز طرح ترافیک از عابربانک


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خرید مجوز طرح ترافیک از عابربانک


شهرداری تهران با همکاری یک ارائه دهنده خدمات پرداخت، برای فرهنگ سازی بیشتر خدمات الکترونیکی، امکان خرید طرح ترافیک از عابربانک را فراهم کرده که با این روش حتی در صورت جریمه شدن، با خرید طرح قبل از ساعت ۴، جریمه حذف می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  احمد میردامادی  از طرح جدید شهرداری تهران برای فرهنگ سازی بیشتر خدمات الکترونیکی خبر داد و گفت: در این سرویس، شهروند با مراجعه به ATM (عابر بانک) با وارد کردن شماره موبایل خود، طرح مورد نظر خود (روزانه یا هفتگی) را خریداری می کند، سپس باید از طریق همان شماره موبایل، شماره پلاک خودرو را به شماره ۲۰۰۰۱۸۱۸ پیامک کند و به این ترتیب در لیست دارندگان طرح ثبت نام می شود.
وی ادامه داد: با این روش خرید الکترونیکی، شهروند حتی اگر تا یک ساعت پیش از پایان ساعت طرح (ساعت ۵) طرح تهیه کند، جریمه نخواهد شد. در حالی که در روش حضوری خرید مجوز طرح ترافیک روزانه حداقل باید یک روز قبل از تاریخ درخواست، ثبت نام و خرید انجام شود.
میردامادی همچنین در خصوص تاثیر وضعیت اینترنت کشور بر ارتباطات بانکی، توضیح داد: تمام ارائه دهندگان خدمات پرداخت در کشور موظف به دارا بودن Data base (مرکز داده) و مرکز سوئیچ مستقل هستند؛ تمام سرورهای شبکه پرداخت کشور در داخل است و هیچ ارائه دهنده ای اجازه خروج سرور از کشور را ندارد.

وی اظهار داشت: به این ترتیب ارتباطات بانکی بر بستر ارتباط داخلی است و به ارتباطات اینترنت وابستگی چندانی ندارد. اما در برخی مواقع خاص مانند ثبت نام حج، یارانه یا خودرو که تراکنش ها به یکباره افزایش می یابد، در ارتباطات بین سوئیچ‌های بانک‌ها تاخیر ایجاد می‌شود و نه سوئیچ های خدمات پرداخت که لازم است بانک ها خود را برای چنین بار افزایشی و شرایط بحرانی آماده کنند.
 


چهار شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن