تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر به کار خود پایان داد تهران - ایرنا - پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر که در آن ده ها شرکت گرشگری و مسافرتی داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارشتند، پس از چهار روز برگزاری و معرفی جاذبه های گردشگری نقاط مختلف کشورمان برای گردشگران داخلی و خارجی به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛ علاوه بر ارایه جدیدترین خدمات مربوط به رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، گردشگری الکترونیکی، مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی، خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، توریسم سیاحتی و انواع تجهیزات سفری و نمادهای هویتی استان ها، تورهای نوروزی را با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه کردند.
علاوه بر آن، هر شب، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار شد که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی بود.
در نمایشگاه امسال، همچنین برخی از سازمان ها و انجمن های گردشگری، تورگردانان، آژانس های مسافرتی، هتل ها، شرکت های حمل و نقل ریلی، رسانه ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت های تجاری و برگزار کننده همایش ها این حوزه نیز حضور داشتند.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر از سوی سفارتخانه ها نیز مورد استقبال قرار گرفته بود.
رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز پس از بازدید از این نمایشگاه گفت: تلاش می کنیم جاذبه لازم برای استفاده بیشتر از هتل ها و مراکز اقامتی استان را برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.
وی از انعقاد تفاهم نامه با شهرداری تهران برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد و افزود: ارایه تهران کارت به مسافران نوروزی از جمله مصوبات این تفاهم نامه است.
خسروآبادی با اشاره اینکه تهران کارت در دو روز اول سال 93 در مبادی ورودی و خروجی شهر ارائه می شود، گفت: کسانی که دارای تهران کارت هستند، می توانند از خدماتی شهری همچون مترو، BRT و موزه های دفاع مقدس و حیات وحش به صورت رایگان و یا تخفیف ویژه استفاده کنند.
وی تاکید کرد: مسافران نوروزی می توانند از موزه های این اداره کل همچون سعدآباد، نیاوران، گلستان، فرش و رضا عباسی با تخفیف 50 درصدی استفاده کنند.
خسروآبادی، تشدید نظارت بر هتل ها و مراکز اقامتی و پرهیز از ارایه آمارهای بدون مبنا را از مهمترین اقدامات این مجموعه در ایام نوروزی اعلام کرد و گفت: دبیرخانه دائمی برای نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی در این ایام راه اندازی می شود.
وی تعداد دفاتر جهانگردی در استان تهران را 1640 مورد اعلام کرد و افزود: این دفاتر مجوز فعالیت را از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دریافت کرده اند و اغلب آنها مشغول فعالیت هستند.
اقتصام**1574**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن