تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مریلا زارعی به دانشگاه تهران نرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مریلا زارعی به دانشگاه تهران نرفت تهران - ایرنا - مراسم اکران و نقد فیلم شیار 143 بدون حضور مریلا زارعی بازیگر این فیلم، در محل تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم اکران و نقد فیلم شیار 143 به همت بسیج دانشجویی ظهر امروز در محل تالار ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.
دراین مراسم، پس از اکران فیلم که با استقبال حاضران در سالن همراه بود، برخی از عوامل فیلم از جمله نرگس آبیار ، گلاره عباسی ، محمد حسین قاسمی ، ابوذر پورمحمدی و سامان صفاری به سالن آمدند.
درادامه این مراسم مادر شهید بهروز صبوری و همسر شهید رحیمی از دست اندرکاران این اثر سینمایی تقدیر کردند.
مادر شهید رحیمی که با تشویق حاضران در سالن به روی سن آمده بود، گفت: باید از دست اندرکاران این اثر تشکر کنم که با ساخت این فیلم توانستند درد مادران که سال ها به انتظار فرزندانشان می مانند را به تصور بکشد.
همسر شهید رحیمی نیز با فاخر دانستن این اثر ، گفت : نمایش این اثر مخاطب را با دغدغه های مادران و همسران شهیدان و مفقودان آشنا می کند.
وی ادامه داد : شهیدان و اسیران حق بسیاری بر گردن ما دارند و نمایش این اثر در انتقال مفاهیم انتظار نقش بسزایی ایفا کرد.
در ادامه دست اندرکاران این فیلم جوایزی را از دست مادر شهید صبوری و همسر شهید رحیمی دریافت کردند که با تشویق حاضران نیز همراه بود .

** مریلا زارعی غایب مراسم
مریلا زارعی به عنوان بازیگر اصلی فیلم شیار 143 غایب این مراسم بود.
نرگس آبیار دراین مراسم گفت: جای خوشحالی دارد که این فیلم در میان جمعه فرهیختگان و انواع اقشار جامعه مورد استقبال قرار گرفته است که انتخاب شدن این این فیلم به عنوان منتخب مردمی این مهم را تصدیق می کند .
وی ادامه داد : تصویر کشیدن رنجها و سختی هایی که زنان در زمان دفاع مقدس متحمل شدند برای من دغدغه ای بود که در نهایت ساخت این فیلم را به همراه داشت.
آبیار با بیان اینکه این فیلم قدردانی کوچکی است از شهیدان دوران دفاع مقدس افزود :امیدوارم سهم کوچکی در معرفی فداکاری های زنان دوران دفاع مقدس داشته باشم .
گلاره عباسی ازیگران این فیلم نیز دراین مراسم گفت: خوشحالم و افتخار می کنم که در این مجموعه حضور داشتم .
وی ادامه داد : من بازی در تعدادی فیلم و سریال را تجربه کرده ام اما حضور در شیار 143 برای من باعث افتخار است .
عباسی افزود : باعث افتخار است که هدیه خود را از دست مادر و همسر شهیدان دریافت کرده ام .
ابوذر پورمحمدی به عنوان تهیه کننده فیلم خاطر نشان کرد : ماباید از زنانی که فرزندان خود را به ایران تقدیم کرده اند تشکر کنیم .
وی ادامه داد : جامعه باید بداند که شهیدان زنده اند و در میان ما حاضر و نظاره گر ما هستند.
در ادامه سامان صفاری نیز از مورد توجه قرار گرفتن فیلم در میان اقشار جامعه ابراز خرسندی کرد و گفت : خوشحالم که این فیلم توانسته با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند .
پرسش حاضران از دست اندرکاران این فیلم بخشی بخش پایانی این مراسم بود.
آبکار در پاسخ به سوال که آیا منطقه شیار 143 وجود واقعی دارد یا نه گفت : بله ، این ماجرا واقعیت دارد که با گذشتن از ذهن من موجب خلق یک داستان شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری افزود : انتخاب کرمان به عنوان منطقه فیلم برداری به منظور وجود معدن های خوب آن از جمله مس سرچشمه بود .
گلاره عباسی نیز در پایان از دشواری کارکردن بر روی لهجه خبر داد و گفت : کار کردن روی لهجه کرمانی که هیچ ذهنیتی از آن نداشتم کار دشواری بود.
وی ادامه داد : البته من و مریلا زارعی ممارست های بسیاری برای نزدیک شدن به لهجه کرمانی انجام دادیم که خوشحالم به نتیجه رسید.
فراهنگ (2) ** 9252**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن