تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802361182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر پاکستان به تهران می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
نخست وزیر پاکستان به تهران می‌آید

نخست وزیر پاکستان به تهران می‌آید
وزیر کشور پاکستان گفته است که ˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر این کشور بزودی برای بحث درباره راههای نزدیکتر کردن روابط ایران – پاکستان، به تهران می رود.
ˈبه گزارش نامه نیوز، چودری نثار علی خانˈ که اظهاراتش روز جمعه در روزنامه های اردو زبان ˈنوای وقت، اکسپرس و دنیاˈ چاپ اسلام آباد و لاهور منتشر شد، گفته است: روابط ایران و پاکستان دوستانه و نزدیک است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور برادر و دوست ما است و سوء تفاهم اخیر پیش آمده میان دو کشور پس از ربوده شدن پنج مرزبان ایران بزودی رفع می شود.

به گزارش ایرنا، روزنامه اردو زبان ˈامتˈ چاپ شهر کراچی در جنوب پاکستان نیز گزارش داد: چودری نثار علی خان گفت که وی برای حل فوری سو تفاهم پیش آمده میان ایران و پاکستان بزودی با سفیر تهران در اسلام آباد دیدار می کند.

پنج مرزبان ایرانی هفدهم بهمن ماه در منطقه جکیگور در شرق کشورمان از سوی یک گروهک تروریستی ربوده شدند.

روزنامه ˈاکسپرسˈ پاکستان نیز در گزارش خود با اشاره به سفر نخست وزیر پاکستان به تهران به نقل از وی نوشته است که یکی از اهداف این سفر، ایفای نقش به منظور نزدیک کردن و ارتقای روابط تهران – ریاض خواهد بود.

این روزنامه اردو زبان چاپ اسلام آباد نوشت: نواز شریف این اظهارات را در دیدار ˈلارد نذیر احمدˈ نماینده مسلمان و پاکستانی الاصل در مجلس نمایندگان انگلیس در اسلام آباد عنوان کرده است.

در گزارش این روزنامه پاکستانی آمده است نواز شریف ضمن تاکید بر توان پاکستان برای ایفای نقش مهم و بمنظور نزدیک کردن امت اسلامی افزود که وی خواستار حل و فصل تمام اختلافات میان کشورهای اسلامی و تحکیم روابط میان آنها است.

لارد نذیر احمد نیز پس از دیدار با نواز شریف در گفت وگو با خبرنگار روزنامه اکسپرس گفت: در این دیدار که حدود دو ساعت بطول انجامید، با نخست وزیر پاکستان درباره موضوعات مختلف بویژه سفر آتی وی به ایران بحث و تبادل نظر کردم .

وی با اشاره به اینکه نخست وزیر پاکستان را از جزئیات سفر اخیرش به تهران و دیدار با مقامهای ایرانی مطلع کرده ، افزود: در دیدار با مقام های ایرانی به این نتیجه پی بردم که کدورت هایی میان دو کشور در حال ایجاد شدن است.

این نماینده مسلمان مجلس انگلیس ادامه داد: حجم تجارت ایران و پاکستان تا سالهای گذشته معادل 1.3 میلیارد دلار بود اما تحریم های اخیر غربی کاهش شدیدی در روابط تجاری داشته و حجم دوسویه تجارت میان ایران و پاکستان هم اکنون به 300 میلیون دلار رسیده است.

به گزارش ایرنا، لارد نذیر احمد به اکسپرس گفت که نواز شریف به او گفته است بزودی با سفر به تهران گام های مهمی در مسیر گسترش روابط برادرانه میان کشورهای اسلامی و رفع سوء تفاهم ها برمی دارد.

پیش تر روزنامه ˈدنیاˈ پاکستان نیز گزارش داده بود: نخست وزیر این کشور قرار است برای تبادل نظر و تصمیم گیری های مهمی درباره روابط دوجانبه و بررسی مسائل مرزی با مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران، به تهران سفر کند.




1392/12/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن