تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه توسعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از سوی هنرمندان تدوین شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه توسعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از سوی هنرمندان تدوین شود یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه توسعه فرهنگی و هنری این استان از سوی هنرمندان فعال عرصه های مختلف تهیه و تدوین شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست با هنرمندان رشته های مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه چهارساله دولت تدبیر و امید در تمام بخش ها از اوایل سال 93 در این استان تدوین و بزودی از سوی رسانه های ارتباط جمعی اطلاع رسانی می شود.
وی بیان کرد:در این برنامه چهر ساله در موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و سایر موارد چندین شاخص مدنظر است و در اولویت کار قرار می گیرند که در بخش فرهنگ نیز این مهم انجام خواهد شد.
خادمی اظهار کرد: برنامه توسعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد که از سوی هنرمندان این استان تهیه و تدوین می شود باید با نگاه چهارساله بوده و با رعایت محدودیت ها و توجه به پنج شاخص کلیدی اولویت دار توسعه فرهنگی استان ارایه شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور را نمی توان از یکدیگر جدا کرد گفت: انجام فعالیت های فرهنگی بدون اعتبار مسیر نیست.
خادمی با نوپا دانستن هنر درکهگیلویه و بویراحمد، افزود: هنرمندان این استان از نظر سنی جوان بوده و انتظار زیادی برای تولید تمام محصولات فرهنگی و خودکفایی در این زمینه از آنها نمی رود ولی در عین حال باید حمایت جدی شوند.
وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظفند برای حمایت از فعالان رشته های مختلف هنری این استان و رفع نیازهای فرهنگی اداره ها نسبت به خرید محصولات فرهنگی هنرمندان استان اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:باید ارتباط با هنرمندان به یک سیستم تبدیل شود و با برنامه ریزی مناسب خواسته های این قشر در استان عملیاتی شود.
خادمی بخش عمده ای از مشکلات کهگیلویه و بویراحمد را فرهنگی دانست و ابراز داشت: اینکه از بین هنرمندان مدیران کمتری به کار گرفته می شود و در انتخاب برخی از مدیران نیز از نظر آنها استفاده نمی شود جای سوال دارد.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان متولیان فرهنگی جامعه هستند، افزود:این عده باید با استفاده از هنر خود و امکاناتی که در اختیار دارند فرهنگ سازی و مشکلات این بخش را برطرف کنند.
خادمی با بیان اینکه هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد باید با همکاری یکدیگر راه را برای انجام فعالیت های فرهنگی هموار کنند، گفت: قومی گرایی، رابطه بازی، تحمل نکردن یکدیگر و انتصاب های بدور از شایسته سالاری ناشی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در استان است.
وی در پاسخ به سوال هنرمندی مبنی بر ناامید شدن هنرمندان از برنامه های دولت تدبیر و امید در بخش فرهنگ و هنر، اظهار کرد:دولت یازدهم برای حوزه فرهنگ و هنر اهمیت زیادی قائل بوده و تاکنون برنامه های متعددی برای شکوفایی این عرصه نیز ارایه کرده که جای امیدواری است.
خادمی موفقیت در عرصه سیاست خارجی و اقتصادی را از اقدامات دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: در سال های گذشته نرخ تورم ماهانه پنج درصد و سالانه 65 درصد افزایش داشت که با برنامه ریزی های دولت یازدهم این نرخ ماهانه به 1.2 و سالانه به 20 درصد رسیده است.
وی زنده شدن روح امید در مردم را ناشی از تدبیر دولت یازدهم خواند و افزود:شکوفایی اقتصادی، بهبود معیشت مردم و ساماندهی وضعیت حوزه های مختلف از جمله فرهنگ از اولویت های این دولت است.
در این نشست هنرمندان بخش های مختلف کهگیلویه و بویراحمد به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در عرصه هنر و فرهنگ پرداختند و خواستار رسیدگی و پیگیری مشکلات صنفی خود شدند.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن