تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802783348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه راهبردی منطقه ای برای توسعه اقتصادی خوزستان تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون برنامه ریزی استاندار: برنامه راهبردی منطقه ای برای توسعه اقتصادی خوزستان تدوین می شود اهواز- ایرنا- استان خوزستان بمنطور بهبود وضعیت و ارتقا شاخص های اقتصادی دست به تهیه و تدوین برنامه ریزی منطقه ای توسعه اقتصادی با رویکرد راهبردی تدوین می کند


به گزارش خبرنگارایرنا دراین طرح تمام دستگاههای استانی , منطقه ای ( شهرستانی ) و بخشی موظف شدند با برررسی طرح های درحال اجرا , کار متفاوت و نیز ایده جدیدی ارایه دهند که منجر به ارزش افزوده شود.
درطرح برنامه ریزی منطقه توسعه اقتصادی با رویکرد راهبردی , شورای برنامه ریزی استان خوزستان در راس هرم , کمیته راهبری و تلفیق برنامه , کمیته برنامه ریزی شهرستان ها و کارگروه بخشی و درپایین هرم دبیرخانه تدوین برنامه و کارگروهای فرابخشی پیش بینی شده است .
براساس این جدول , مناطق و بخش ها می بایست طرح های سرمایه گذاری خود با ظرفیت ایجاد ارزش افزوده را ابتدا به کمیته برنامه ریزی شهرستان بفرستند و درصورت تایید به کمیته راهبری و تلفیق برنامه ارجاع خواهد شد.
امید حاجتی معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان درهمایشی که صبح امروز یکشنبه با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و فرمانداران استان خوزستان درمحل تالار شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزارشد , توضیحاتی درخصوص محورهای این برنامه ارایه داد.
وی هدف از تدوین برنامه ریزی منطقه ای توسعه اقتصادی را شناسایی مسایل جدید و یا مرور وضعیت موجود , اولویت بندی و تخصیص منابع بمنظورارتقا شاخص های منطقه ای عنوان کرد و گفت : برنامه ریزی منطقه ای توسعه اقتصادی با رویکرد راهبردی دارای سه ویژگی منطقه ای , ارتقا شاخص ها و استراتژیک و راهبردی است .
حاجتی افزود: دلیل اینکه با رویکرد استراتژیک باید برنامه ریزی داشت این است که ببینیم درهربخش و منطقه مسایل اصلی و اولویت دار چیست که به آن بپردازیم .
معاون برنامه ریزی استاندارخوزستان بااشاره به مزیت های اقتصادی استان خوزستان گفت : باید انرژی خود را درتدوین و پیشنهاد این برنامه ,صرف پردازش آن دسته ازمسایل و مزیت هایی کنیم که مهم اند .
حاجتی بااشاره به اینکه این برنامه دارای سازماندهی , فرایند و گام ها ونیز نتایج یا خروجی است , افزود: برای این برنامه دو خروجی شامل بسته های سرمایه گذاری بخشی و منطقه ای و نیز اولویت بندی طرح ها و تخصیص سالانه اعتبار برای اماده ساختن زیرساخت ها , پیش بینی می شود.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان گفت : بسته های سرمایه گذاری که ازسوی مناطق اعم از شهری و روستایی به کمیته برنامه ریزی هرشهرستان ارایه می شود باید دارای شرایط و ویژگی های منطقه و مرزی باشد .
حاجتی تاکید کرد : باید بسته های سرمایه گذاری اماده کنیم که متناسب بانیاز منطقه باشد و با توجه به مزیت های استانی تهیه شود. درتدوین بسته های سرمایه گذاری باید دو اصل مزیت خاص منطقه و نیز شکار فرصت های سرمایه گذاری که درسطح کشور و منطقه تاکنون مغفول مانده ,توجه داشته باشیم .
معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان گفت : اگرقراراست برنامه ای برای رشد اقتصادی داشته باشیم باید توجه داشته باشیم که یک بخش اعتباری سالانه خوزستان را برای ارتقا شاخص ها ی اقتصادی و توسعه زیرساخت ها هزینه کنیم .
حاجتی افزود: دستگاههای دولتی موظف اند زیرساخت ها اعم از سخت افزاری و سرمایه بر ونیروی انسانی کارآمد را آماده کنند. انتظار ما این است که بخشداریها و فرمانداریها با مشارکت بدنه کارشناسی خود و نیز درصورت لزوم بامدد بخش خصوصی نسبت به تدوین برنامه اقدام کنند.
درادامه این همایش رضا نیکو ازکارشناسان اداره کل برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران درخصوص ضرورت ها و چگونگی این برنامه ریزی همچنین رعایت ملاحظات زیست محیطی , امنیتی و کالبدی دربرنامه ریزی منطقه ای درچارچوب برنامه سند چشم انداز توسعه اقتصادی دراستان خوزستان توضیحاتی ارایه داد .
642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن