تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان: اقلام مورد نیاز شب عید ذخیره شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان: اقلام مورد نیاز شب عید ذخیره شده است اهواز-ایرنا- امید حاجتی معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان گفت : اقلام مورد نیاز شب عید مردم به اندازه کافی ذخیره شده و جای نگرانی نیست .


ˈ امید حاجتیˈ پنج شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار دراهواز افزود: با توجه به گزارش ذخیره سازی دوهزار تن میوه پرتقال، یکهزار تن سیب وحدود چهارهزار تن مرغ منجمد و 340 تن گوشت قرمزبرای تامین نیاز شب عید مردم ،پیش بینی می شود که دوره کم نوسانی به لحاظ قیمت کالاهای اساسی داشته باشیم .
وی افزود: با توجه به وجود ذخایر کافی کالاهای اساسی درسطح استان خوزستان , لازم است در بعد نظارت نیز به نحو مناسب عمل کنیم تا کیفیت محصولات عرضه شده درمیادین میوه و تره بار و شبکه های تعاونی و اصناف نیز متناسب با کمیت باشد.
وی با تاکید برلزوم رعایت کامل موازین بهداشتی دراین اماکن افزود: علاوه بر نظارت ازسوی نهادها وارگانهای رسمی باید دقت لازم به عمل آید تا مردم امکان انعکاس انتقادها وگزارش موارد تخلف را در حوزه بهداشت ، کیفیت کالاها داشته باشند و به حقوق مصرف کننده احترام گذاشته شود.
معاون استاندار خوزستان همچنین پس ازارایه گزارشهای اداره کل پشتیبانی دام وتولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گفت: باتوجه به ظرفیت های موجود تولید گوشت قرمز و سفید دراستان خوزستان باید درخصوص دلایل عدم تحقق کامل این ظرفیت ها ونیاز به واردات این اقلام از استانهای دیگر ارزیابی داشته باشیم .
دراین نشست همچنین موضوع توزیع سبد کالا دراستان خوزستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع سهمیه سبد کالا به افراد واجد شرایط دریافت سبد تا پایان سال خبر داد.
امیرحسین نظری گفت: 621 هزار سرپرست خانوار خوزستانی شامل بازنشستگان، طلاب، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، کارگران و مستمری بگیران بیمه تامین اجتماعی و خبرنگاران مشمول طرح کالای سبد خانوار شده اند.
وی افزود: هم اکنون 18 واحد عرضه کالای سبد خانوار با توجه به جمعیت مشمول طرح در اهواز فعال هستند وتقریبا در زمینه توزیع سبد کالای خانوار مشکلی نداریم.
643/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن