تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر گروه کر صمات: برای جهانی شدن تلاش می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رهبر گروه کر صمات: برای جهانی شدن تلاش می کنیم تهران - ایرنا - رهبر گروه کر صمات گفت: کسب مقام در بخش رقابتی موسیقی آوازی جشنواره فجر دورنمای گروه ما نبوده و نیست و برای جهانی شدن تلاش می کنیم.


آزاده عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: تمرینات گروه کر صمات برای حضور در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر از ابتدای سال 91 آغاز شد.
وی گفت : اجرای ما روز 28 بهمن ماه در تالار رودکی به صحنه رفت که با استقبال مخاطبان در سالن مواجه شد.
برنده تدیس زرین بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ادامه داد : تنظیمات این آثار نگاهی نو به موسیقی آوازی را عرضه می کرد که در نوع خود تجربه ای تازه در موسیقی کرال در کشور است.
عظیمی با بیان اینکه بنظر می رسد داوران به صورت سلیقه ای گروه های برگزیده را انتخاب کرده اند خاطر نشان کرد : سلیقه نباید جای نگاه تخصص را در جشنواره موسیقی فجر بگیرد.
این رهبر گروه کر افزود : گروه صمات با اجرای آثاری که بر اساس المان های گونه اپرا تنظیم شده بود در بخش آوازی بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به صحنه رفت.
وی ادامه داد : استفاده از داشته های فرم موسیقی اپرا همیشه برای گروه های معتبر جهانی مورد توجه بوده است که ما نیز به آن پایبند بودیم.
عظیمی گفت: هیات داوران به گروه ما که با حرکات برگرفته از اپرا و تئاتر به روی صحنه رفت امتیار منفی داد که این موضوع جای تاسف دارد.
وی خاطرنشان کرد: فرم اپرا یکی از مهمترین گونه های آوازی در موسیقی جهان است و بی توجه ای به این گونه اجرایی شناخته شده در جشنواره موسیقی فجر جای تامل دارد.
فارغ التحصیل دانشگاه هنر برلین ادامه داد: گروهی که عنوان نخست این بخش را کسب کرد، رپرتوآر اجرایی ما در دو سال قبل را اجرا کرد که مقام نخست را برایش به ارمغان آورد اما ما که به دنبال نوآوری بودیم دوم شدیم .
عظیمی ابراز امیدواری کرد : کسب مقام برای بنده و گروه ما چندان اهمیتی ندارد چرا که ما به هدف جهانی شدن فکر می کنیم که در گرو نوآوری و بیان متفاوت از موسیقی آوازی است.
وی درمورد برنامه های آینده گروه خود گفت : ما از همین امروز برنامه تمرینات خود را به صورت مدون و هفتگی آغاز خواهیم کرد و انگیزه مان را دوباره برای موفقیت های بیشتر تقویت می کنیم چرا که اتقاد داریم اجرای سطح بالا و قضاوت مخاطبان برای موفق شدن کافی است.
گروه کر صمات در بخش رقابتی موسیقی آواز جمعی بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، مقام دوم را بدست آورد.
فراهنگ (4) ** 9252**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن