تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803213534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالور: توقع من 5 نامزدی برای «تمشک» بود/ جوایز فجر از قبل قابل پیش‌بینی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سالور: توقع من 5 نامزدی برای «تمشک» بود/ جوایز فجر از قبل قابل پیش‌بینی است

سالور: توقع من 5 نامزدی برای «تمشک» بود/ جوایز فجر از قبل قابل پیش‌بینی است
کارگردان فیلم «تمشک» با اشاره به اینکه جوایز جشنواره فیلم فجر از قبل قابل پیش‌بینی است، عنوان کرد: استنباط من این بود که «تمشک» بالای 5 نامزد در بخش سودای سیمرغ داشته باشد.
به گزارش نامه نیوز، سامان سالور نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای نگارش فیلمنامه «تمشک» گفت: من احساس می‌کنم فیلمم در چهار بخش نامزد دریافت جایزه شده است چراکه دو نفر از عواملم خانم هایده صفی یاری و رسول سید عربی در دو فیلم دیگر نامزد جایزه شده اند. البته جا داشت این دوستان به طور مشترک همراه با فیلم «تمشک» نامزد شوند اما به هر حال آن دو فیلم نیز متعلق به سینمای مستقل هستند.

وی افزود: استنباط من این بود که فیلم در 5 بخش نامزد دریافت جایزه شود اما انگار برای نامزدها تقسیم‌بندی انجام داده اند. این یک بدعتی است که گذاشته اند و جالب و عجیب است. فیلمبرداری محمود کلاری در این فیلم و بازی مهران احمدی از جمله ویژگی های مثبت اثر به شمار می رود که جا داشت توسط داوران دیده شود.

سالور با اشاره به بازی سمیرا حسن‌پور بازیگر نقش اول فیلم «تمشک» که نامزد دریافت سیمرغ شده است، گفت: امسال تب و تاب فیلم هایی که زن‌محور هستند در جشنواره زیاد بود و معتقدم خانم حسن پور با صبر، ایمان و انرژی مثبت خود توانست به حقش برسد و این اتفاق بسیار خوبی است.

کارگردان «تمشک» ادامه داد: نامزد شدن فیلمنامه «تمشک» بعد از 18 سال کار من در سینما و ساخت چندین فیلم، چیز عجیب و غریبی نیست اما برای خانم حسن پور خوشحالم. حتی سه ماه قبل از فیلمبرداری آنقدر انرژی گذاشت و تا دو ماه بعد از فیلمبرداری نیز همچنان تبعات این انرژی که گذاشته بود، دید به طوریکه مدتها کم رمق و بی انرژی شده بود. خدا را شکر که این زحمت وی دیده شد.

وی با انتقاد از برخی رفتارها در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: در جشنی که اسمش به عقیده من جشنواره نیست برخی با سر و صدا، لابی کردن و بی دلیل پشت یک فیلم ایستادن می‌خواهند آن اثر خاص بیشتر دیده شود. من در یادداشتی که بعد از جشنواره در یک نشریه تخصصی منتشر خواهد شد تمام پیش بینی نامزدهای این دوره را درباره 4 فیلم کرده بودم و امروز می بینم که تمام این اتفاق ها افتاده است.

سالور افزود: امیدوارم برای این جشنواره ای که از قبل از برگزاری آن می شود درباره جایزه ها پیش بینی کرد در سالهای بعد چاره‌ای کنند. اگر خونی در رگ های جشنواره سی و دوم فجر داریم وجود نسل جوان و جسور فیلمسازی است که وارد آن شده اند.

سالور در پایان با اشاره به هیات داوری این دوره از جشنواره به مهر گفت: من از این هیات داوران انتظار نداشتم که اینقدر تصمیمشان از قبل پیش بینی شده باشد. به احتمال بالای 95 درصد من دست خالی برخواهم گشت. در این تقسیم بندی این جوایز متاسفانه بعضی ها دیده نشدند و این موضوع از تخصص داورانی که در جشنواره حضور داشتند خارج از تصور بود و این برایم جالب است.




1392/11/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن