تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802609928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضایتی میرکریمی از صدای سالن برج میلاد / موتور فیلم هایم دیر گرم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
نارضایتی میرکریمی از صدای سالن برج میلاد / موتور فیلم هایم دیر گرم می شود

نارضایتی میرکریمی از صدای سالن برج میلاد / موتور فیلم هایم دیر گرم می شود
کارگردان فیلم سینمایی امروز در عین حال که می گوید اثر به نمایش درآمده از او در سی و دومین جشنواره بین المللی فجر کم گوی و گزیده است، اما عنوان می کند فیلم های او گازوییلی بوده و موتورش دیر گرم می شود!
به گزارش نامه نیوز، سیدرضا میرکریمی در نشست خبری فیلم خود در محل برج میلاد سالن اکران آثار سینمایی برای هنرمندان و خبرنگاران از وضعیت صدای سالن برج میلاد انتقاد کرد .

وی گفت: به یاد دارم سر نمایش فیلم یه حبه قند بیش از 10 نفر به من خسته نباشید گفتند زیرا صدای کار موجب شده بود به درستی برخی دیالوگ های این اثر را در زمان نمایش در جشنواره سال های گذشته نشنوند.

وی یادآور شد: یکسری از صداهای ما پخش نشد، در صورتی که من این اثر سینمایی را در سینما فرهنگ دیدم و این مشکلات وجود نداشت.

کارگردان فیلم سینمایی امروز توضیح داد: این قصه چیزهای جدیدی داشت. قهرمان فیلم مردی آرام است و حاضر نیست چیزی را برای دیگران توضیح دهد که این برای من جذاب بود.

میرکریمی ادامه داد: دنبال قهرمانی بودم که اگر بخواهد خلوتی داشته باشد شهر را ترک نکند و اتفاقا ارتباط مستقیم با اجتماع داشته باشد اما در همانجا کار خود را درست انجام دهد.

وی اظهار کرد: همزمان با اکران، اگر درباره فیلم مصاحبه مفصل داشته باشیم درباره جزییات فیلم و کنش های منطقی آن صحبت می کنم فیلم کم گوی و گزیده گوی است و نگذاشتیم از این مرز بیشتر برود.

** امیدوارم در فیلم بعدی جبران کنم

این کارگردان سینما ادامه داد: ما با دو دسته مخاطب روبرو هستیم دسته ای که فیلم را نمی فهمند و عده ای که به فیلم علاقه دارند و امیدوارم در فیلم بعدی ام جبران کنم.

میرکریمی توضیح داد اگر قصه درباره یک مردم خاموش است باید در الگوی دکوپاژ من نیز وجود داشته باشد و معتقدم که امروز اثری یکدست است.

وی ادامه داد: برای من جالب است در اولین نشستی که با فیلم به همین سادگی داشتم برخی سوالات در این نشست نیز تکرار می شود فیلم های من کمی گازوییلی است و موتورش دیر گرم می شود.

این کارگردان سینما توضیح داد: متخصص اکران نیستم ما درباره فروش این اثر سینمایی خوش بین هستیم و ریتم این فیلم نیز مناسب است.

وی در باره فیلم گفت: یونس وقتی دو تلفن با همسرش دارد ما کمی با وضعیتی که در آن قرار داریم شخصیت فیلم را مقایسه می کنیم. رابطه راننده تاکسی و همسرش در اطراف ما کم است و به این دلیل آنرا نمی پذیرند.

میرکریمی ادامه داد : صدا آن بلایی که باید سرما می آورد ایجاد کرد. یعقوبی در دیالوگ مهمی می گوید که زن نگران آبروداری است که این عامل بازگشت راننده به بیمارستان بود که متاسفانه این دیالوگ به دلیل صدای بد در سالن شنیده نشد.

شبنم مقدمی از بازیگران این اثر سینمایی گفت: نقشم دوست داشتنی نیست، تماشاگر آن را دوست ندارد فردی است که بی اجازه قضاوت و پیشداوری می کند و حرف هایی می زند. همین قدر که این نقش را دوست نداشتم یعنی اتفاق اصلی دراین اثر سینمایی رخداده است.

محمود دهقانی طراح گریم این اثر سینمایی نیز افزود: دو ماه قبل از شروع کار، چند بار تست گریم شخصیت ها را زدیم. قصه در یک روز اتفاق می افتد و سعی کردیم با گریم به مجهول بودن شخصیت کمک کنیم.

امین هنرمند آهنگساز این اثرنیز گفت : میرکریمی حساسیت زیادی روی جزییات کار و به موسیقی احاطه داشت.

هومن بهمنش فیلمبردار این اثر نیز گفت: از طریق محسن قرایی برای همکاری با فیلم امروز همکاری کردم و این اثر به سینمای شخصی من نزدیک است. فضای فیلم دست فیلمبردار را باز می گذاشت ، این اثر سینمایی چالش های بسیاری برای من درپی داشت.

وی ادامه داد: بسیار فیلم سختی بود و از لحاظ پروداکشن ربطی به فیلم های قبلی میرکریمی نداشت ، به قول وی این اثر را با یک کلوله پشتی ساخت.

شادمهر راستین نویسنده این اثر نیز از همکاری با این فیلم که طرح اولیه آن از او ارائه شده اظهار رضایت کرد.

وی درباره باورپذیری فیلم نیز توضیح داد: دلیل رفتن راننده تاکسی به دنبال مشکلات یک دختر در فیلم بیان شده است.

** هنوز هم آدم خوشبینی هستم

به گزارش ایرنا ، بخش دیگر این نشست به پرسش و پاسخ های مطرح شده اختصاص یافت ، میرکریمی در پاسخ به این سوال که پس از یه حبه قند چه بر شما گذشته که به فیلم امروز رسیدید؟ گفت: اتفاق بدی برای من نیفتاده است و به روز شده ام. هنوز هم آدم خوش بین و امیدواری هستم و هنوز هم می خواهم فیلم بسازم. آنقدر فیلم می سازم که حتی یک نفر هم پیدا نشود که از یکی از آنها خوشش نیاید. در این فیلم دو شخصیت مقابل هم قرار دارند که یکی کم است و به حرف دیگران توجه نمی کند و دیگری برونگراست و حرف مردم برایش بسیار مهم است.

وی درباره انتخاب نام امروز برای فیلم اظهار داشت: امروز تصمیم گرفت که از این زن حمایت کند و به گذشته او کاری نداشت. مقداری هم خواستم به این سوال برسیم که امروز تکلیف ما چیست؟

** برخی سوالات بی پاسخ

میرکریمی در مقابل برخی از سوالات توضیحی نمی داد و به برخی سوالات هم پاسخ های یک کلمه ای مانند ˈنهˈ ،ˈ رسیدم ˈو ˈداشت ˈ می داد که باعث شد سعید قطبی زاده مجری جلسه در واکنش بگوید پاسخ های آقای میرکریمی مانند دیالوگ های شخصیت اصلی داستان است.

کارگردان فیلم امروز اعتقاد داشت موتور فیلم هایش گازوئیلی است و دیر راه می افتد به این دلیل افراد دیر به آن ها علاقه مند می شوند. مجری برنامه در پاسخ میرکریمی به شوخی گفت: فکر می کنم کاربراتور این فیلم مشکل داشت.

قطبی زاده در این نشست بر خلاف مجریان دیگر نشست ها از عوامل فیلم امروز بی پروا سوال می کرد که این مسئله واکنش برخی از عوامل فیلم را در پی داشت.

** مجری یا منتقد؟

شادمهر راستین یکی از نویسندگان فیلمنامه این فیلم که خودش منتقد سینماست به قطبی زاده گفت در مقابل فیلم از رو بسته ای. هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری امروز هم به مجری نشست گفت: اینجا در جایگاه مجری نشسته ای یا منتقد؟ اینجا جلسه پرسش و پاسخ است نه نقد و بررسی.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که از 12 بهمن ماه آغاز شده تا 22 بهمن در سراسر کشور برپاست.






1392/11/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن