تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت زیرساخت‌های مازندران نامطمئن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نامه مجمع نمایندگان استان به روحانی:
وضعیت زیرساخت‌های مازندران نامطمئن است
ساری - خبرگزاری مهر: مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای به رئیس جمهور، وضعیت زیرساخت‌های مازندران را نامطمئین و شکننده بیان کردند.



به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه مجمع نمایندگان استان مازندران به رئیس جمهور آمده است: بارش بی‌سابقه برف زمستانی در غرب مازندران محرومیت استان مازندران را از لحاظ زیرساخت های اساسی به وضوح نشان داده است. چه آنکه با کمترین تغییر در وضعیت جوی مردم این استان با شرایط بحرانی مواجه شوند. حال اگر این بحران در زمان حضور مسافران اتفاق می افتاد چه فاجعه ملی رخ می داد! در این نامه خطاب به حجت الاسلام روحانی تصریح شده است: آقای رئیس جمهور بی شک وضعیت زیرساخت ها در استان مازندران چنان نامطمئن و شکننده است که در صورت بروز زلزله، سیلاب، بارش برف و یا سایر حوادث طبیعی ، امنیت و زندگی میلیون ها نفر از مردم با خطر جدی مواجه می شود! اگر روند مدیریت بحران در استان های شمالی را رصد فرمائید به نیکی درخواهید یافت که این استان چه از لحاظ زیرساخت ها اعم از جاده ها، خطوط انتقال برق، گاز و آب و سایر ملزومات مورد نیاز در شرایط بحران از جمله امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت بحران در فقر به سر می‌برد. مجمع نمایندگان مازندران از رئیس جمهور تقاضا کردند تا دستور فرمائید تمهیداتی اتخاذ گردد تا کلیه وزارتخانه ها روند بهسازی شبکه‌های جاده ای و ارتباطی، تقویت خطوط انرژی، تأمین امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت بحران در نقاط مختلف استان را در دستور کار قرار دهند. همچنین در این نامه تاکید شده است: با توجه به شرایط اقلیمی استان (جاده ها، رودخانه ها، جمعیت متراکم و ...) و حضور مستمر گردشگران در طول سال، انجام سفرهای کاری و حمل و نقل باری در جاده های مواصلاتی منتهی به استان لزوم تأمین اعتبار مکفی و ساخت سایت های مدیریت بحران در نقاط مختلف استان با تأمین امکانات و تجهیزات مدیریت امداد و نجات دوچندان است مازندران 12 کرسی در خانه ملت دارد.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن