تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804715808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالیات ندهید، خودروهای خوشگل‌تان را توقیف می‌کنیم !


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مالیات ندهید، خودروهای خوشگل‌تان را توقیف می‌کنیم !
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از رشد ۳۰ درصدی درآمدهای مالیاتی در ۱۰ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: درآمدهای مالیاتی تحت تأثیر تحریم‌ها قرار نگرفته است. به گزارش«قانون»، رئیس سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام مطلب فوق در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی افزود: 31 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد مالیاتی طی 10ماهه امسال محقق شده است که‌این رقم معادل درآمد مالیاتی محقق شده در سال 91 است.


 به گفته وی از مجموع درآمدهای مالیاتی محقق شده یک هزار و 734 میلیارد تومان مربوط به حقوق بگیران دولتی و دو هزار و 98 میلیارد تومان مربوط به حقوق بگیران خصوصی است که در مجموع 3800 میلیارد تومان مالیات حقوق طی سال جاری محقق شده است.


 معوقات مالیاتی 10 هزار میلیارد تومان شد
عسکری ضمن اشاره به میزان معوقات مالیاتی در سال جاری تصریح کرد: معوقات مالیاتی حدود 10 هزار میلیارد است که با توجه به سیستم جامع مالیاتی و نرم افزاری جدیدی که طراحی کردیم امکان مشاهده معوقات را به صورت ریز و درشت و آنلاین داریم. وی افزود: حدود 6 هزار میلیارد تومان از معوقات مالیاتی مربوط به جرائم و 4 هزار میلیارد تومان مربوط به اصل معوقات است که از بین‌این بدهکاران هر نوعی وجود دارد و نمی‌توان گفت که‌این بدهی مربوط به گروه و طیف خاصی است. سازمان مالیاتی سالانه 2 هزار میلیارد تومان از اصل مالیاتی را وصول می‌کند.وی با اشاره به کاهش 30 درصدی فهرست ممنوع‌الخروج‌ها گفت:‌این کاهش به خاطر افزایش سقف مالیاتی به 500 میلیون تومان است.


 خط و نشان عسکری برای ورزشکاران
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در خصوص پرداخت مالیات توسط فوتبالیست‌ها گفت: خیلی از فوتبالیست‌ها مالیاتشان را پرداخت می‌کنند ولی مشکل ما با ورزشکاران بخصوص فوتبالیست‌ها‌این است که آنها در زمان انعقاد قرارداد پرداخت مالیات را به باشگاه محول می‌کنند و باشگاه‌ها معمولا نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمی‌کنند.عسکری ادامه داد:‌این در حالی است که برای ما مودی فوتبالیست می‌‌باشد نه باشگاه به همین خاطر تمام امور مربوط به ورزشکاران را در تهران و در بخشی از سازمان مالیاتی متمرکز کردیم؛ حتی در برخی از موارد مجبور شدیم تعدادی از ورزشکاران را ممنوع‌الخروج کنیم.وی گفت: در بعضی از موارد هم مجبور شدیم "ماشین‌های خوشگل‌شان را در خیابان‌ها متوقف کنیم"، هفته قبل به یکی از مدیران باشگاه‌ها اعلام کردیم اگر مالیات ورزشکاران‌تان را پرداخت نکنید مجبوریم در شب عید ماشین‌هایشان را در خیابان توقیف کنیم.


 دریافت مالیات از حقوق کمتر از 830 هزار تومان!
معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره چرایی دریافت مالیات از حقوق ماهانه 830 هزار تومان و کمتر از آن گفت: پایه معافیت مالیاتی حقوق مالیاتی 830 هزار تومان و سالانه 10 میلیون تومان است اگر جایی کمتر از حقوق 830 هزار تومان مالیات بگیرد "علی‌القاعده نباید‌این کار را انجام دهند"، بنگاه باید نسبت به استرداد مالیات دریافتی اقدام کند.وی افزود: ما فقط در مواردی که از حقوق بالای 830 هزار تومان مالیات اخذ نمی‌شود وارد عمل می‌شویم و همچنین اگر در مواردی از حقوق بالای 830 هزار تومان بیشتر از حد معمول مالیات کم شود با بنگاه مربوطه برخورد می‌کنیم.


 لیست سیاه کدفروشان اقتصادی در سازمان مالیاتی جمع شد
معاون وزیر اقتصاد درباره خودفروشان اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه پدیده بدی در اقتصاد رواج پیدا کرده که خریداران و فروشندگان برای کسانی فاکتور صادر می‌کنند که البته بعد از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده‌این مورد به صورت اپیدمی‌افزایش پیدا کرد.عسکری ادامه داد: در سازمان مالیاتی افرادی که‌این کار را انجام می‌دادند را شناسایی کرده و یک لیست سیاه در نظام مالیاتی را از‌این گروه تهیه کرده‌ایم؛ هر کس فاکتور‌این افراد را بیاورد فاکتورش مورد قبول نیست.


 بررسی پرونده بابک زنجانی
وی درباره‌اینکه آیا بابک زنجانی بدهکار مالیاتی است یا خیر گفت: بابک زنجانی مانند سایر فعالان اقتصادی تعدادی شرکت دارد که سازمان مالیاتی طبق روال به پرونده‌های‌این شرکت‌ها رسیدگی می‌کند. وی افزود: بدهی بابک زنجانی ربطی به سازمان مالیاتی ندارد چرا که‌این بدهی پول نفت است که نزد‌ایشان قرار دارد. ولی نمی‌دانم که‌ایشان بدهکار مالیاتی هم هستند یا خیر چرا که پرونده وی مانند سایر فعالان اقتصادی رسیدگی می‌شود.


 اجرای قانون جدید مالیات‌های مستقیم تا پایان سال
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اتمام بررسی قانون بررسی مالیات‌های مستقیم در کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در هفته جاری کلیات‌این لایحه در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و بعد از اتمام بررسی قانون بودجه 93 در مجلس جزئیات لایحه قانون مالیات‌های مستقیم مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت؛ امیدوارم تا پایان سال لایحه تطبیق و مورد اجرا قرار گیرد.


 بانک‌ها باید از سازمان مالیات استعلام بگیرند
رئیس کل سازمان مالیاتی درباره نامه کانون بانک‌های خصوصی به وزیر اقتصاد و اعتراض‌شان به سازمان مالیاتی به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: ما از همه بانک‌ها خواسته بودیم وام تسهیلات افراد از سازمان مالیاتی استعلام بگیرند و در سال قبل با بانک مرکزی توافق کردیم که به جای استعلام دستی از‌این به بعد بانک‌ها در نرم‌افزاری که توسط سازمان مالیاتی طراحی شده استعلام بگیرند.عسکری ادامه داد:‌این سیستم از دو ماه قبل در تمام بانک‌ها بعد از آموزش لازم عملیاتی شد اما کانون بانک‌ها اعلام کرد ما‌این کار را انجام نمی‌‌دهیم به همین خاطر جلسه‌ای را با طیب‌نیا وزیر اقتصاد در بانک مرکزی با آقای سیف برگزار کردیم که درآن جلسه آقای سیف گفت تمام بانک‌ها باید‌این کار را انجام دهند.




1392/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن