تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند کلاهبرداری میلیونی در سمنان منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باند کلاهبرداری میلیونی در سمنان منهدم شد سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام یک باند کلاهبرداری در سمنان خبر داد و گفت: اعضای این باند با استفاده از دستگاه های کارت خوان فروشگاه ها اقدام به کلاهبرداری می کردند.


به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ، سردار ˈ محمد رضا میرزاییˈ افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مشکوک دو فرد ناشناس در بازار سمنان و اطراف طلافروشی ها، تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی مسوول بررسی موضوع شدند.
وی گفت: ماموران از مراجعه مظنونین به یکی از طلافروشی شهر و خرید مقداری طلا با استفاده از پایانه خرید مغازه مطلع شدند و با هماهنگی مراجع قضایی طلافروشی مورد نظر تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت.
میرزایی تصریح کرد: مظنونین مقداری طلا به ارزش 10 میلیون تومان خریداری کردند و پس از دریافت طلا و جواهرات از فروشنده برای پرداخت وجه آن از دستگاه کارت خوان مغازه استفاده و رسید چاپی آن را به صاحب مغازه تحویل دادند.
رییس پلیس استان سمنان با بیان اینکه مظنونین در عملیات ضربتی و به موقع ماموران پلیس غافلگیر و دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد ، رسید پرداختی به فروشنده جعلی بوده است.
وی افزود: متهمان در ادامه بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشته و علاوه بر یک فقره کلاهبرداری 29 میلیون ریالی از یک باب مغازه پوشاک در سمنان به همدستی با دو نفر دیگر در جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند.
این مسوول انتظامی گفت: در بازدید از مخفیگاه متهمان ، اسناد و مدارک بسیاری که به صورت جعلی آماده کلاهبرداری از فروشگاه های کامپیوتری و پوشاک شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با قدردانی از اقدام به موقع و هوشیارانه ماموران پلیس در کشف و انهدام این باند حرفه ای کلاهبرداری به عموم شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان توصیه کرد: در استفاده از دستگاه های کارت خوان و سامانه های پرداخت الکترونیک دقت لازم را به عمل آورند و فروشگاه ها و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند.
متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای دیگر این باند کلاهبرداری ادامه دارد.ک/1
1536/599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن