تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الگوی کشت مناسب در مناطق مختلف لرستان به کشاورزان ارائه شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان توکلی مطرح کرد:
الگوی کشت مناسب در مناطق مختلف لرستان به کشاورزان ارائه شود
خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي بر ضرورت ارائه الگوی کشت مناسب در مناطق مختلف لرستان به کشاورزان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی توکلی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به ظرفيت هاي بسيار بالاي لرستان در بخش كشاورزي، رويكردهاي جديد به اقتصاد كشاورزي و توجه به زير ساخت ها در این بخش را لازمه شکوفایی کشاورزی استان دانست. وي گفت: با توجه به اينكه در سالهاي گذشته تلاش هاي خوبي در زمينه خودكفايي گندم انجام گرفته که باید این روند هم در سطح کلان و هم استانی استمرار یابد. عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع بهره وری آب در بخش کشاورزی، خواستار ارائه الگوي كشت مناسب در مناطق مختلف استان شد. توکلی بر ضرورت اجرای سیستم های نوین آبیاری در این حوزه تاکید کرد و بیان داشت: در اعتبارات سال 93 همچون گذشته اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشار 85 درصد كمک دولت و 15 درصد با مشاركت بهره بردار خواهد بود. وی افزود: در این راستا 244 ميليارد تومان ميزان اعتبارات پیشنهادی دولت در بحث سيستم هاي آبياري تحت فشار را مجلس به هزار و 400 ميليارد تومان افزايش داد. نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: همچنین 25 درصد از كل سرمايه گذاريهاي بانک ها نيز به  بخش كشاورزي اختصاص يافته است. توکلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات كشاورزان خسارت ديده بر اثر خشكسالي به مدت سه سال به تعويق افتاده است، بیان داشت: همچنین كارگاههاي كشاورزي تا پنج نفر نيز از پرداخت بيمه معاف شده اند. بنابر این گزارش در این دیدار معاونين، مديران سازمان و روساي ادارات کل وابسته به سازمان جهاد کشاورزی لرستان در رابطه با مسائل و مشكلات كاري خود شامل توجه به جايگاه صندوق بيمه، يارانه توليد و بهينه سازي سوخت در واحدهاي مرغداري و بحث اصلاح ساختاري بخش كشاورزي مطالبي را مطرح کردند.




۱۳۹۲/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن