تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصطفی امیری فرماندار شیراز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس
مصطفی امیری فرماندار شیراز شد
شیراز – خبرگزاری مهر: مصطفی امیری فرماندار شیراز شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی امیری عصر یکشنبه در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار شیراز، گفت: ایجاد امنیت پایدار با حفظ ارزش ها از اولویت های من در شهر شیراز است. وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات صنایع از جمله برنامه های من در شهر شیراز است که باید با همکاری دستگاه های مختلف در این بخش کار های بزرگی را انجام دهیم. فرماندار شیراز با اشاره به اینکه باید هرچه سریعتر وضعیت صنایع نیمه تعطیل استان فارس مشخص شود، گفت: متاسفانه به دلایل مختلف اکثر صنایع شهر شیراز در حالت نیمه تعطیل قرار دارند که اگر ما خواهان رفع مشکل بیکاری هستیم باید این چالش را برطرف کنیم.

امیری تاکید کرد: بیکاری و بیکاری پنهان افت جامعه ما است و در این خصوص باید توجه داشت کاری که باعث پیشرفت نشود بیکاری پنهان است و اگر حذف نشود مشکل آفرین خواهد بود. وی یادآور شد: مشکلات فرهنگی به طور مستقیم با اشتغال در ارتباط است برای توسعه شهر شیراز باید یک اتاق فکر و شورای گسترش شهرستانی را شکل دهیم. فرماندار شیراز تاکید کرد: درب فرمانداری شیراز بر روی تمامی گروه های معتقد به نظام باز است زیرا من وابسته و وام دار هیچ گروه سیاسی نیستم.


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن