تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803578007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار از بازگشایی تمامی راه های ارتباطی روستایی شفت خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار از بازگشایی تمامی راه های ارتباطی روستایی شفت خبر داد رشت - ایرنا - فرماندار شفت از بازگشایی تمامی راه های ارتباطی روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: با برف روبی و بازگشایی راه های ارتباطی هشت روستای باقیمانده شفت که به دلیل بارش سنگین برف بسته شده بودند،هم اکنون تمامی راه های ارتباطی این شهرستان گشوده است.


ˈجواد شفیعی ثابت ˈ شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت چگونگی ارائه خدمات و بازگشایی راه های ارتباطی در محاصره شفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی تداوم بارش برف طی چند روز اخیر و گستره آن از نظر سطح و ارتفاع بارش ، همه مناطق شهری و روستایی شفت که گرفتار بحران برف شده بود با تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران و همکاری و صبر و حوصله مردم در زمان حاضر تمامی راه های اصلی و فرعی آسفالته این مناطق بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
وی با اشاره به اینکه از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواسته شده که با همکاری بخش خصوصی و مردم نسبت به بازگشایی راه های فرعی درجه دو اقدام کنند، اظهار کرد: بر اساس تصمیم و تدبیر ستاد مدیریت بحران شفت، گشودن و بازنگه داشتن راه های ارتباطی اصلی و فرعی درجه یک در بحران برف برای برقراری ارتباط روستاها جهت خدمت رسانی و بررسی مشکلات مردم با مراکز دهستان ها و مرکز شهرستان دارای اهمیت و اولویت بود و بعد از آن، هم اکنون با تلاش شبانه روزی، امکانات و تجهیزات لازم برای بازگشایی راه های ارتباطی فرعی نیز در حال ارائه خدمت به مردم منطقه هستند.
وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی های انجام شده ، مناطق روستایی از نظر تامین سوخت و ارزاق عمومی همچون نان مشکلی ندارند ، گفت: 85 درصد از مردم این شهرستان در مناطق روستایی زندگی می کنند که برای تامین سوخت مورد نیاز روستاها در این ایام 203 هزار لیتر انواع سوخت در بین مردم و اماکن دیگر مانند نانوایی ها توزیع شده است.
شفیعی ثابت نقش رسانه ها بویژه رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی از جمله ایرنا در اطلاع رسانی مناسب از چگونگی ارائه خدمات به مردم و نیز بیان مشکلات آنان را موثر و بی بدیل خواند و اضافه کرد: در این ایام تلاش همه دست اندرکاران بویژه همیاری و پیگیری های استاندار و نماینده مردم در مجلس، بخشداری ها و شهرداری های شفت و احمدسرگوراب،ادارات راه و شهرسازی، گاز ،آب و برق ، هلال احمر، رییس شورای اسلامی شهر شفت، نیروی مقاومت بسیج، سپاه،نیروی انتظامی و دبیرخانه ستاد مدیریت بحران مستقر در فرمانداری شفت و همراهی همیشگی و متانت مردم در زمینه مواجهه با بحران برف و برطرف کردن مشکلات ستودنی و قابل تقدیر است.
نماینده عالی دولت در شفت خدمت به مردم را فرصتی مغتنم برای مسوولان در جهت کسب رضایت حق تعالی عنوان و اظهار کرد: با توجه به بهتر شدن شرایط جوی و نیز تا زمان عادی شدن شرایط در پی بحران برف ، افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از شنبه هفته آینده در این شهرستان آغاز خواهد شد.
شفیعی ثابت با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام ایران اسلامی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 35 پروژه عمرانی در زمینه های مختلف با 70 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان شفت به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و 102 روستا و بیش از 64 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد .
طی پنج روز گذشته در مناطق مختلف استان گیلان بین نیم تا بیش از دو و نیم متر برف باریده است.ک/3
7294/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن