تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804627179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط آل خلیفه خواست تمامی ملت بحرین است/جنایات آل خلیفه در سکوت خبری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان شیخ عزیزالخضران در زاهدان:
سقوط آل خلیفه خواست تمامی ملت بحرین است/جنایات آل خلیفه در سکوت خبری
زاهدان-خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام شیخ عزیز حسن الخضران عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) و یکی از مبارزان انقلابی بحرین اظهار داشت: سقوط آل خلیفه خواست تمامی ملت بحرین است و مردم این کشور خواستار دموکراسی و برگزاری انتخابات آزادانه هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، این مبارز بحرینی همزمان با سومین سالگرد قیام مردم مظلوم بحرین ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران سیستان و بلوچستان در محل دفتر امام جمعه زاهدان اظهار داشت: سقوط آل خلیفه خواست تمام مردم بحرین است. وی با بیان اینکه اختلافات مردم بحرین بر سر مسائل جزئی است و همگی در اصل مطلب که سقوط آل خلیفه است اتحاد دارند افزود: در تظاهرات امسال جمعیتی بیش از 250 هزار نفر بر علیه دولت آل خلیفه شرکت کردند و شعار سر دادند که نزدیک به نیمی از ساکنان بحرین را تشکیل می‌داد. شیخ عزیز الخضران با بیان اینکه رهبری شیخ عیسی احمدقاسم مورد توافق همه مردم است در جمع خبرنگاران افزود: علمای کشورهای اسلامی از انقلاب کشورهای مصر و لیبی حمایت کردند اما انقلاب بحرین را ناشی از اختلافات مذهبی بین تشیع و تسنن می دانند و لذا حمایت لازم را از این انقلاب اعلام نمی کنند. وی با بیان اینکه مردم بحرین تا کنون بیش از 130 شهید را به انقلاب تقدیم کرده اند ادامه داد: با وجود بسیاری از خشونت ها و جنایات بر علیه مردم مظلوم بحرین اما تمامی رسانه ها در این کشور به دلیل دخالت های استکبار در خاموشی بسر می برند. وی با درخواست از رسانه های ایرانی به منظور انعکاس و انتشار مظلومیت مردم بحرین اظهار داشت: بسیاری از شبکه‌ها و رسانه‌های بحرین مسدود و یا خاموش هستند و لذا رسانه های ایرانی می توانند در انعکاس فریاد مظلومانه مسلمانان این کشور نقش بسزایی داشته باشند. این مبارزه بحرینی از مهم‌ترین موانع انقلاب بحرین را دخالت کشورهای بیگانه همچون آل سعود عربستان و ایالات متحده آمریکا و جدیدا دخالت‌های کشورهای اروپایی عنوان کرد و افزود: تاکنون نیروهای تکفیری وارد بحرین نشده‌اند اما عده‌های از کشورهای دیگر وارد بحرین شده‌اند که توسط دولت آل خلیفه به آنان شناسنامه داده شده که مشهور به منجسین هستند و احتمال اینکه در آینده نقش تکفیری را ایفا کنند وجود دارد. عضو مجمع جهانی اهل بیت اذعان داشت: دولت آل خلیفه به بهانه آباد سازی، مساجد شیعه را تخریب می‌کند و از نمونه‌های بارز آن تخریب مسجد تاریخی شیخ محمدبربری با سابقه تاریخی 400ساله است که پس از تخریب باسازی نشده و مردم در همان مکان مخروبه نماز به جای می آورند. رهبری مهمترین اصل در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران شیخ عزیز حسن الخضران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رهبری اظهار داشت: انقلاب ایران اسلامی با رهبری امام خمینی در اوایل انقلاب و بعد از آن با رهبری شایسته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از گذشت 35  سال همچنان پایدار و  پا برجا مانده و از مسیر خود خارج نشده است. عضو مجمع جهانی اهل بیت ابراز داشت: انقلاب زود هنگام، عدم تجربه و نداشتن رهبری واحد از عواملی است که باعث شکست انقلاب درسایر کشورهای اسلامی شده است. این مبارز بحرینی بیان داشت: کشورهای زیادی مانند مصر و تونس انقلاب کرده اند اما به دلیل محروم بودن از رهبری مقتدر و فرزانه و از طرفی دخالت بیگانگان از هدف اصلی خود غافل شده و با شکست روبه رو شده‎اند. شیخ عزیزالخضران اضافه کرد: وسعت کم کشور بحرین و وابستگی اقتصادی به کشورهای همسایه و از طرفی استفاده دولت از نیروهای خارجی برای دستگاه‎های نظامی که هیچ گونه وابستگی نسبت به احساسات مردم بحرین ندارند از جمله موانع  پیروزی مردم مظلوم و تمایز این انقلاب با سایر کشورها است. عضو مجمع جهانی اهل بیت گفت: ملت بحرین از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت می‎کنند و حاضر هستند در خط نخست مقاومت و مبارزه با دولت‎های استکباری وارد عمل شوند.      


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن