تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام آل‎خلیفه درپی تنش مذهبی در بحرین است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مسؤول آزادی و حقوق بشر بحرین:
نظام آل‎خلیفه درپی تنش مذهبی در بحرین است خبرگزاری رسا ـ مسؤول آزادی و حقوق بشر بحرین با انتقاد از عمل‎کرد نظام حاکم این کشور گفت: نظام آل‎خلیفه درپی تنش مذهبی است.




به گزارش خبرگزاری رسا، ده‎ها نفر از شیعیان بحرین روز گذشته به محل خرابه‎های مجسد العلویان در شهر زنج رفته و به نماز جماعت ظهر و عصر را  امامت حجت الاسلام شیخ میثم سلمان مسؤول آزادی و حقوق بشر این کشور برگزار کردند.
حجت الاسلام میثم سلمان در سخنانی بعد از نماز گفت: نظام آل‌‎خلیفه از آغاز سال 2014 میلادی تاکنون به 7 مسجد یورش برده است.
وی با اشاره به فعالیت‎های ضد دینی بیان داشت: حکومت آل‎خلیفه در آخرین اقدام خود به بزرگ‎ترین مسجد شیعیان به نام امام صادق (ع) در شهر دراز یورش برد.
این عالم بحرینی بر لزوم حفظ حقوق اماکن مذهبی تاکید کرد و افزود: در قوانین، معاهدات و کنوانسیون‎های بین المللی آمده است که امکان و معابد مذهبی باید در سلامت کامل قرار گیرند و از هر گونه تنش سیاسی و اجتماعی به دور باشند.
وی یورش نیروهای امنیتی نظام آل‎خلیفه به مساجد و اماکن مذهبی را قدمی تحریک آمیز برای ضربه به شیعیان دانست و بیان داشت: حکومت آل‎خلیفه درپی ایجاد اختلاف طایفه‎ای است و به همین سبب به قوانین محمود شریف بسیونی رییس کمیته حقیقت یاب مستقل بحرین بی تفاوتی می‎کند./994/ب903/د


۱۳۹۲/۱۱/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن