تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش بانک ها برای جذب سرمایه های ملی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاش بانک ها برای جذب سرمایه های ملی قم - ایرنا- استاندار قم لزوم تلاش مضاعف بانک ها و موسسات مالی برای جذب سرمایه های ملی در قم را خواستار شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمینˈ محمدصادق صالحی منشˈ روز یکشنبه در دیدارهای جداگانه با مدیران تعدادی از بانک ها و موسسات مالی، تصریح کرد: باید با جذب سرمایه های ملی، زمینه های عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت(س) فراهم شود.
وی از مشارکت و سرمایه گذاری این موسسات در پروژه های بزرگ عمرانی استان قم ابراز خرسندی کرد و گفت: استان قم دارای ظرفیت های سرمایه گذاری عظیمی در بخش های مختلف است که باید به خوبی به سرمایه گذاران شناسانده شوند.

** زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداشت ارزش های الهی است

صالحی منش همچنین روز یکشنبه در دیدار حجت الاسلام ماندگاری رییس موسسه روایت سیره شهداء اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از یاد و آرمان های مقدس شهدا، جهادی با فضیلت در راه خدا و وظیفه همگانی است.
استاندار قم با تقدیر از تلاش های معنوی این موسسه، تصریح کرد: امروز باید با ترویج و معرفی این فرهنگ جهادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، جوانان ولایت مدار را به کار و تلاش در عرصه سازندگی و اعتلای میهن اسلامی با همان روحیه جهاد و ایثار هدایت کنیم.
صالحی منش با بیان این که رزمندگان غیور اسلام در دوران دفاع مقدس بدون هیچ گونه چشم داشتی و تنها با انگیزه خدایی در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر شدند گفت: در آن روزها همه برای هدف پیروزی جمهوری اسلامی ایثار می کردند.
وی نشر و نهادینه سازی فرهنگ ایثار را بالاترین کمک در راستای تامین عزت و اقتدار هر چه بیشتر جامعه دانست و افزود: روایت سیره شهدا اقدام فرهنگی بجا و رسالت خطیری است که جای تقدیر دارد.
در ادامه این دیدار رییس موسسه روایت سیره شهدا نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این موسسه، حمایت ها و کمک های مادی و معنوی مجموعه دستگاه های دولتی را در این راستا بسیار ضروری و راهگشا دانست. ک/3
/8138/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن