تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران قطب استراتژیک ورزش کشور شناخته شد/ ارتقا فرصت شغلی نکا در گرو پروژه های ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران هاشمی:
مازندران قطب استراتژیک ورزش کشور شناخته شد/ ارتقا فرصت شغلی نکا در گرو پروژه های ورزشی
نکا - خبرگزاری مهر: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش مازندران در کشور به عنوان یکی از قطب های استراتژیک محسوب می شود که همین امر سبب سرآمد شدن ورزش این استان در سطح کشور شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی شامگاه پنجشنبه در نخستین همایش نخبگان، مدیران برجسته وچهره های موثر نکایی در داخل وخارج کشور با اشاره به برگزاری چنین همایشی در این شهرستان اظهار داشت: ابتکار وخلاقیت مسئولین نکا در طراحی وبرنامه ریزی این همایش ستودنی است.

وی مهمترین دلیل پیشرفت مدیران خبره و ارشد کشور را که از همین شهرستان شروع به کارنمودن را ثمره خون شهدا دانست.

هاشمی با اشاره به پتانسیل های ورزشی در نکا تصریح کرد: این شهرستان از نظر نیروی انسانی و ورزشکاران خبره از پتانسیل بالایی برخوردار است که با تقویت وارتقای زیر ساخت های ورزشی در سطح استان وشهرستان به خصوص مناطق محروم روستایی می تواند موقعیت بی شماری کسب نماید.

معاون مالی و پشتیبانی وزیر ورزش با بیان اینکه مهمترین دغدغه و مشکل شمال کشور ایجاد اشتغال وفرصت شغلی است عنوان کرد: سرمایه گذاری در امور ورزش وایجاد پروژه های ورزشی  فرصت اشتغال را در شهرستان ها افزایش می دهد.

وی همچنین یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری درصنعت ورزش را ایجاد اشتغال دربین جوانان دانست که با توسعه زیر ساخت های ورزشی وپویایی ورزش این دغدغه و بحران حل خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: برای ایجاد زمینه ،بستر و زیرساخت های ورزشی نیاز به ساخت باشگاه ها ،سالن ها و اماکن ورزشی می باشیم که سرمایه گذاران می توانند چنین زمینه هایی را براحتی در شهرستان فراهم آورند.

معاون وزیر ورزش وجوانان اظهار کرد: خوشبختانه کمیته های خوبی جهت ارتقا صنعت ورزش در شهرستان تشکیل شد و همچنین نکاییهایی که در پایتخت هستند راهبرد کلان استان و مسیر برنامه ریزی شهرستان را دنبال می کنند.

هاشمی با اشاره به بحران اخیر غرب مازندران تصریح کرد:در بحران اخیر دیده شد که چطور مردم غرب مازندران غافلگیر شدند و این مسئله نشان دهنده این امر می باشد که هنوز برخی از زیر ساخت ها در مازندران آماده نیست.

معاون وزیر ورزش وجوانان با اشاره به اینکه با توسعه ورزش در مناطق محروم جرم را کاهش می دهد خاطرنشان کرد:با افزایش سرمایه گذاران در این صنعت ورزش شهرستان و مناطق محروم می توان با جذب جوانان به سمت ورزش روحیه ورزشکاری را در بین آنان  تقویت نمود و احتمال وقوع جرم را در سطح کشور کاهش خواهد داد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن