تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802894147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران برترین تولید کننده سیمان کشور شناخته شد/ رشد252 درصدی ارزش سهام سیمان نکا در بورس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یوسفی خبر داد:
مازندران برترین تولید کننده سیمان کشور شناخته شد/ رشد252 درصدی ارزش سهام سیمان نکا در بورس
نکا - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت سیمان مازندران گفت: با ارتقای بخش صنعت سیمان مازندران در نه ماه اخیر به عنوان برترین تولیدکننده سیمان کشور شناخته شد.



به گزارش خبرنگار مهر حمید یوسفی عصر شنبه در مراسم مانور پدافند غیرعامل که در شرکت سیمان نکابرگزار شد با اشاره به اجرای پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل در هفت گروه کاری در بحث پیشگیری از توقفات تولیدی حوادث و نفوذ عوامل خلافکار با برنامه ریزی های عملیاتی اجرا شد.

وی افزود:امروز با اجرای این پدافند غیرعامل حس کردیم این امری ضروری در کارخانه سیمان نکا می باشد و چه نیکوست که اگر کارگران قبل از حوادث های غیر متقربه آموزشهای لازم را فرا گیرند.

یوسفی با اشاره به خروجی اجرای مانور پدافند غیرعامل در کارخانجات تصریح کرد:در واقع خروجی این مانور به ما می آموزد تا زیرساخت های اساسی و ضروری اماکن را ایمن سازی نمائیم.

نگاه اقتصادی دربخش های صنعتی

مدیر عامل شرکت سیمان مازندران با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی بیان داشت:ما با سرلوحه قرار دادن این شعار در کارهایمان هر فعالیتی را با نگاهی اقتصادی پیش می بریم اگر این امر توجیه اقتصادی را در برداشت وقطعا آن را عملی خواهیم کرد.

یوسفی با بیان اینکه باید در تولید و فروش اقتصادی عمل کنیم اظهار کرد:خوشبختانه در سال جاری توسعه در بخش صنعت سیمان در نه ماهه اخیر سیمان مازندران توانست به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیمان کشور شناخته شود.

وی با اشاره به تولید شرکت سیمان مازندران در نکا افزود:شرکت سیمان مازندران با تولید 2میلیون 193هزار تن در جایگاه بالاتری از کارخانه های سیمان اقصی نقاط کشور قرار گیرد.

یوسفی ادامه داد:سیمان مازندران با توجه به ظرفیت 7هزار و 300تنی توانسته در سال جاری 1میلیون و 280 تن بالاتر از ظرفیت خود را تولید نماید.

وی با اشاره عملکرد بسیار خوب شرکت سیمان در بخش فروش بیان کرد:امسال به عنوان اولین سالی بود که سیمان مازندران بدون هیچ گونه تخفیفی در کمترین زمان ممکن به فروش رسید.

مدیر عامل شرکت سیمان مازندران با بیان اینکه برخی به اشتباه نسبت به سیمان نکا دچار ابهام شدند اذعان داشت:برخی با افزایش تولید در بخش سیمان مازندران دچارشک و شبهه شدند و با بازدید از این کارخانه در چند روز اخیر این ابهامشان با عملکرد خوب شرکت سیمان برطرف شد.

کمترین توقف تولید شرکت سیمان نکا باوجود مشکلات درپیش رو

یوسفی با اشاره آمار توقفات شرکت سیمان مازندران در نه ماهه اخیر بیان داشت:شرکت سیمان مازندران با 9 روز توقف در جایگاه اول, شرکت سیمان فیروزکوه با 45 روز توقف در جایگاه دوم و شرکت سیمان بوشهر با 65 روز توقف در تولید سیمان در جایگاه سوم قرار گرفت که این امر در سایه برنامه ریزی صحیح صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به رشد سود شرکت سیمان نکا در سال جاری بیان کرد:در نه ماهه اخیر شرکت سیمان مازندران شاهد رشد 50 درصدی بوده و همچنین ارزش سهام شرکت سیمان مازندران در بورس توانسته از رشد 252 درصدی برخوردار شود.

یوسفی با اشاره به احداث خط سوم تولید سیمان گفت:خوشبختانه در سهام و بورس بدهی شرکت سیمان مازندران به صفر رسید و برای احداث خط سوم تولید به دنبال افزایش تسهیلات بانکی هستیم.

لزوم افزایش دستگاه غبار روب جهت سلامت کارگران شرکت سیمان نکا

وی ضمن اشاره بر لزوم توسعه سایت اطلاع رسانی شرکت سیمان مازندران تصریح کرد:شرکت سیمان مازندران در سال جاری نشان محصول سبز بین المللی را دریافت نموده درهمین راستا باید سایت اطلاع رسانی این شرکت سریعا توسعه یابد.

یوسفی ادامه داد:کاهش غبار محیطی و آلودگی صوتی از الزامات اساسی شرکت سیمان نکا می باشد که تا کنون برای برطرف کردن این امر 14 دستگاه فراهم کردیم و با افزایش تسهیلات در آینده ای نزدیک از ماشین های غبارروب جهت بهبوداین شرایط استفاده خواهیم نمود.

وی خطاب به فرهنگ سازی در بین کارگران متذکر شد:توسعه پایداردر ارگان ها و جامعه یک خواسته کوچک نیست امااگر این خواسته عملی شود در آینده شرکت کارساز خواهد بود و این امر با فرهنگ سازی درست میسر می شود.

یوسفی افزود: اگر این فرهنگ در بین کارگران نهادینه شود این شرکت روند رو به رشد خود را در فواصل مختلف بیمه می کند.

گفتنی است مانور اقتدار پدافند غیرعامل با محوریت شرکت سیمان مازندران باحضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی با هدف پیشگیری در آسیبها و نفوذ متخلفان در کارخانه سیمان نکا برگزار شد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن