تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819310454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لقمه چرب و نرمی برای استقلال نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
لقمه چرب و نرمی برای استقلال نیستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با این‌ که بازی بسیار سختی مقابل استقلال تهران داریم اما لقمه چرب و نرمی برای آنها نخواهیم بود. به گزارش نامه نیوز،عبدالله ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل استقلال داریم و معتقدم استقلال در بدترین شرایطش هم استقلال است. این تیم زمانی هم که بد بازی می‌کند، می‌برد. نام این تیم، بازیکنانش و قلعه‌نویی باعث می‌شود که آنها همیشه شخصیت تیمی‌شان را داشته باشند. به نظرم عملکرد این تیم با چهار بردی که طی هفته‌های گذشته کسب کرده، نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بوده است و ما با استقلال قدرتمندی بازی داریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی استقلال با ما قبل از شهرآورد تهران است و با توجه به این‌که می‌خواهند با روحیه‌ای مضاعف مقابل پرسپولیس بازی کنند، به نظرم روز سختی در آزادی خواهیم داشت. البته ما هم بازیکنان و جوانان خوبی داریم که می‌خواهند روبه‌روی استقلال خود را نشان دهند. ما لقمه چرب و نرمی برای استقلال نخواهیم بود و به نظرم بازی زیبایی خواهد شد و تمام تفکر ما گرفتن امتیاز از این دیدار است.


وی در پاسخ به این سوال که در این دیدار هم مانند بازی رفت به دنبال سه امتیاز هستید، گفت: شرایط دور رفت طور دیگری بود و اکنون هم شرایط به صورت دیگری است. اکنون پایان فصل است و استقلال تهران به دنبال قهرمانی است، در حالی که در دور رفت صدر جدول نبود. به هر حال اکنون استقلال باتوجه به این‌که می‌خواهد جایگاه خود را از دست ندهند، بسیار قوی‌تر بازی می‌کند. البته ما هم شرایط ویژه‌ای داریم و یک امتیاز هم به دردمان می‌خورد در حالی که در دور رفت یک امتیاز با توجه به این‌ که شرایطمان مناسب نبود و می‌خواستیم از بحران خارج شویم، به دردمان نمی‌خورد. اکنون بحرانی وجود ندارد و ما استرس بسیاری نداریم و جایگاه‌مان هم بد نیست و یک امتیاز هم برای‌مان کافی است.


ویسی درباره آمادگی تیمش عنوان‌ کرد: برای بازی مقابل استقلال تهران آن هم در آزادی باید از نظر روحی - روانی آماده باشی. بازیکنانم آمادگی ‌جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی دارند و باید از نظر روحی - روانی هم آماده شویم که از این نظر هم خود به خود آماده می‌شویم. تیم‌مان تقریبا آماده این دیدار است.


وی همچنین درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و شاید جزو معدود تیم‌هایی هستیم که در نیم‌فصل دوم مصدوم نداده‌ایم. برنامه‌ریزی ما به صورتی است که در این نیم‌فصل مصدوم نداشته باشیم.




1392/10/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن