تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جبران خسارات برف در غرب مازندران زمان بر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جبران خسارات برف در غرب مازندران زمان بر است نوشهر- ایرنا - وزیرجهاد کشاورزی میزان خسارت های ناشی از برف و سرمای هفته پیش به بخش های مختلف غرب مازندران را بسیار جدی دانست و گفت : متاسفانه جبران خسارات برف زمان بر است و بهبود وضعیت طولانی خواهد بود .


به گزارش ایرنا ،ˈمحمود حجتی ˈ شامگاه روز چهارشنبه در جلسه شورای کشاورزی چالوس در فرمانداری این شهرستان افزود : این بلای طبیعی بیشترین خسارت را به بخش های مختلف بویژه واحدهای مرغداری ، دامداری ،باغ های گل و گیاه و مرکبات وارد کرده است.
وی اظهارداشت : در صورتی که اعتبارات جبران خسارت های وارده ناشی از برف به بخش های مختلف منطقه هم تامین شود اما احیای دوباره کشاورزی در بخش تولید به آسانی و کوتاه مدت میسرنیست.
وی با قدردانی از حضوربموقع مسوولان نهادهای ذیربط بویژه استاندارمازندران در نخستین ساعات بارش برف سنگین درغرب این استان تاکید کرد : مشکلات خسارت دیدگان منطقه باید بتدریج و با پیگیری جدی تر مسوولان امرحل شود.
استاندار مازندران گفت : اکنون یکی از دغدغه های جدی مسوولان دراین استان حل مسایل آسیب دیدگان ناشی از این بلای طبیعی در منطقه است.
ˈربیع فلاح ˈ با اشاره به این که میزان خسارت های ناشی از برف و سرما به بخش های مختلف بویژه کشاورزی هنوز به درستی محاسبه نشده است از احتمال افزایش براورد ها در آینده خبر داد و اظهارداشت : دولت درصدد است تا از تمام توان اجرایی خود برای جبران این خسارات به کار ببرد.
فرماندارچالوس نیز گفت : متاسفانه برف و سرمای اخیر سبب تلف شدن حدود 700 راس دام سبک و سنگین در این شهرستان شد.
ˈسید قدیر رضایی ˈ توزیع بموقع اقلام غذایی ، خوراک دام و دارو با بالگرد میان دامداران گرفتار در محاصره برف را در کاهش تلفات دام در منطقه بسیار موثر دانست.
وی از همکاری همه جانبه مسوولان بویژه استاندار ، نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان نهادهای ذیربط در امدادرسانی به اهالی آسیب دیده برف این مناطق قدردانی کرد.
وزیر جهاد کشاورزی با هدف بررسی مناطق بحران زده غرب مازندران روز چهارشنبه به این منطقه سفر کرد.ک/2
624/621/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن