تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803082421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر: پویایی دانشگاه در گروی به رسمیت شناختن تنوع دیدگاهها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر: پویایی دانشگاه در گروی به رسمیت شناختن تنوع دیدگاهها است تفرش- ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:پویایی و نشاط دانشگاه ها در گروی به رسمیت شناختن تنوع دیدگاهها است.


ˈسید ضیاء هاشمیˈ روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه تفرش افزود: تنوع دیدگاه ها باید در دانشگاه ها تقویت شود.
وی اضافه کرد: تقویت فرهنگ و الگوی نقد و نقدپذیری مستلزم حضور سلیقه های مختلف، تعامل و تضارب افکار در محیط دانشگاه است و در چنین فضایی است که وحدت و همدلی به منظور حرکت به سوی آرمانها آغاز و امکان جلب مشارکت های عمومی ایجاد می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: کرسی های آزاد اندیشی به عنوان یک استراتژی و راهبرد سیاسی و فرهنگی که بستررا برای بیان دیدگاه های مختلف مهیا می کند، مورد تاکید این وزارتخانه است
هاشمی تصریح کرد: کرسی های آزاد اندیشی بستری برای آزاداندیشی در دانشگاه ها و یکی از شاخص های اصلی دانشگاه اسلامی به شمار می آید.
وی اظهار کرد: حضور مردم ایران با دیدگاه های مختلف در راهپیمایی 22 بهمن نیز تجلی وحدت ، بصیرت و آرمان خواهی آنان در یک حرکت مشترک بود.
نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دهه چهارم انقلاب ، دهه گفتمان عدالت و پیشرفت در عرصه های تفکر،معنویت و علم است.
ˈعباس صلاحیˈ با بیان این که ارتقاءجایگاه علمی کشور نیازمند چرخه های به هم پیوسته علمی است، افزود: دانشگاه مهمترین زیرساخت پیشرفت جامعه و محل جوشش دو جریان آرمانخواهی و علم و تحقیق است و باید مباحث مختلف در فضای آزاداندیشانه در چارچوب هدفمند در دانشگاه ها مطرح شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه تفرش ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب علمی استان را دارد از اینرو لازم است طبق نقشه جامع علمی، جایگاه این دانشگاه ارتقاء یابد.
فرماندار شهرستان تفرش نیز در این مراسم گفت: رمز خودکفایی در تمامی عرصه ها در عصر کنونی کسب علم است.
ˈبهروز اردلان رادˈ افزود: انتظار از دانشگاه ها توجه اساسی به ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در فضاهای دانشگاهی است زیرا دانشگاه ها محل طرح سوال و پاسخگویی ضابطه مند به آن است.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این مراسم گفت: ملت ایران ملتی جهادگر و فرهنگی است که با حضور خود در عرصه های مختلف علمی موجبات توسعه پایدار کشور را فراهم کرده است..
ˈمحمد رضا حافظی ˈ با اعلام اینکه هم اکنون در 550 شهر کشور مجمع خیرین مدرسه ساز تشکیل شده ، اظهار کرد: راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز به برون مرزها نیز گسترش یافته است.
دکتر ˈاحمدرضا ربانیˈ رییس سابق دانشگاه تفرش نیز در این مراسم، ایجاد مرکز پردازش های فوق سریع و پیوستن به 11 دانشگاه دارای ابررایانه در کشور، استقلال مرکز رشد، واگذاری مدیریت کلینیک صنعت استان به دانشگاه تفرش، کسب مجوز گروه پژوهشی فتونیک، تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه، افزایش پهنای باند دانشگاه به 16 مگا بایت و قرارگرفتن 9 مقاله اساتید این دانشگاه در فهرست مقالات داغ ، فعال شدن مرکز نشر دانشگاه و تفاهمنامه علمی وپژوهشی با دانشگاه علوم وتکنولوژی لهستان را از مهمترین اقدامات این دانشگاه تفرش عنوان کرد.
سرپرست جدید دانشگاه تفرش نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از آرمانهای انقلاب استقرار نظام مردم سالاری دینی است گفت: فراهم کردن بستر مشارکت عموم استادان، کارکنان و دانشجویان در مدیریت دانشگاه اولویت اساسی این دانشگاه در مقطع زمانی کنونی است.
دکتر ˈمحمد قاسم سحابˈ افزود: شکل گیری نظام مدیریتی با ثبات و پایدار که قائم به فرد نباشد وهمه افراد در اداره آن سهیم می باشند یکی برنامه های مدیریتی این دانشگاه است.ک/2
7110/559/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن