تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلبوم خواننده معترض منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلبوم خواننده معترض منتشر شد




آلبوم «یک لحظه عاشق شو» پنجمین اثر موسیقایی حامی در مقام خواننده است که برای اولین بار در سبک موسیقی پاپ راک در 11 قطعه با ترانه هایی از بابک صحرایی، مریم اسدی و پوریا ربیعی روانه بازار موسیقی خواهد شد.





خبرگزاری مهر: آلبوم «یک لحظه عاشق شو» پنجمین اثر موسیقایی حامی در مقام خواننده است که برای اولین بار در سبک موسیقی پاپ راک در 11 قطعه  با ترانه هایی از بابک صحرایی، مریم اسدی و پوریا ربیعی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

علیرضا قرایی‌منش، علی موثقی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، رضا تاجبخش و ستار اورکی به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در این آلبوم حضور دارند.

طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته این آلبوم موسیقایی از روز چهارشنبه 23 بهمن ماه در یک تیتراژ 200 هزار نسخه ای به علاقه مندان اثار موسیقایی در سراسر کشور عرضه خواهد شد. البته 180 هزار نسخه از این آلبوم به صورت ولت (پاکتی) توسط پخش سیما شهر و 20 هزار نسخه به صورت دیجی پک ( کتابی)  توسط شرکت آوای باربد در بازار موسیقی منتشر شده بود.






این خواننده که طی ماه‌های اخیر در گفتگو با رسانه ها از شرایط این روزهای موسیقی پاپ انتقاد کرده بود تاکنون آلبوم‌های «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می‌کنم»، «بوی گندم» و «آخدا» را منتشر کرده است البته از سال 89 تاکنون این خواننده آلبومی را وارد بازار موسیقی نکرده بود.

حمید حامی همچنین تیتراژ فیلم‌های سینمایی چون «سام و نرگس»، «گل یخ»، «هدف اصلی» و مجموعه‌های تلویزیونی «مردان کوچک»، «جوانی»، «سلام» و «با من حرف بزن» را خوانده است.






تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن