تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804649040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک ها و پرداخت های شهرداری تبریز ضابطه مند شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمک ها و پرداخت های شهرداری تبریز ضابطه مند شد تبریز- ایرنا - سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: با تصویب آیین نامه ای در این شورا، کمک ها و پرداخت های شهرداری تبریز ضابطه مند شد.


سعید حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی هزینه کرد اعتبار مواد 16 و 17 بودجه شهرداری های کشور که به ترتیب به کمک ها و پرداخت های شهرداری به بخش های عمومی و خصوصی اختصاص دارد از این پس کمک ها و پرداخت های شهرداری تبریز طبق ضابطه انجام می شود.
وی افزود: این آیین نامه به منظور تشویق، ترغیب و توانمندسازی شهروندان و اشخاص حقوقی فعال در بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و علمی و در راستای کمک به تحقق اهداف عمومی و بهبود امور شهر در هشت بند تدوین شده و به عنوان ابزار مدیریتی از سوی اعضای شورای شهر و شهردار تبریز اهداء و اجرا خواهد شد.
حاجی زاده کاهش کمی لوایح مربوط به هبه در جلسات شورا را از اهداف و مزایای تدوین این آیین نامه برشمرد و گفت: در این آیین نامه میزان مجاز و سقف کمک های نقدی یا اهداء و تخفیف به بخش های عمومی و خصوصی و نیز اشخاص حقیقی و حقوقی، مشخص و تعیین شده از این رو به جز در موارد خاص، دیگر نیازی به طرح لوایح مربوط به تقاضای هبه در صحن علنی شورا نیست و این موجب می شود وقت اعضای شورا صرف مسایل و مباحث مهم مدیریت شهر تبریز شود.
وی رعایت عدالت در کمک ها و پرداخت های اعضای شورا و شهرداری را از دیگر مزایای تدوین این آیین نامه و نظام مند شدن هبه ها عنوان کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: بر اساس این آیین نامه معادل 70 درصد عوارض متقاضیان احداث واحدهای مسکونی در روستاهای الحاقی و حریم شهر تبریز (تا تراکم مجاز) و نیز 50 درصد جرایم و عوارض اعیانی های ابقاء شده در این مناطق اهداء می شود.
حاجی زاده ادامه داد: همچنین مالکان واحدهای مسکونی واقع در بافت حاشیه نشین که اسناد عادی و انشعاب آب، برق و گاز دارند، در صورت تصمیم به تجدید بنا، از سیاست های تشویقی و تسهیلات مربوط به بافت های فرسوده بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: از دیگر مواد این آیین نامه می توان به اعمال تخفیف در پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی برای خانواده شهدا، ایثارگران، مستمندان، افراد تحت پوشش نهادهای امدادی، حمایتی و خیریه، کمک به اشخاص حقوقی با فعالیت های غیر انتفاعی، خیریه، سازمانهای مردم نهاد و هیات های ورزشی، کمک به برگزاری مراسم های عمومی، کمک به عمران اماکن عمومی، کمک به در راه ماندگان، افراد نیازمند و کفن و دفن اموات بی صاحب اشاره کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دیگر مواد این آیین نامه به تقدیر از ارائه دهندگان خدمات ارزنده در حوزه های مختلف و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، خیران، مشاهیر، فعالان اجتماعی و شهروندان نمونه و نیز نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی اختصاص دارد.
حاجی زاده افزود: بر اساس این آیین نامه پرداخت نقدی به اشخاص حقیقی و حقوقی فقط یک بار در طول سال و اعمال تخفیف در پرداخت عوارض و جرایم، فقط یک بار برای هر پرونده مجاز است.
وی گفت: آیین نامه هزینه کرد اعتبار مواد 16 و 17 بودجه شهرداری تبریز پس از تایید فرمانداری قابل اجراست.
7233/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن