تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهان تندیس قم میهمان شهرداری تبریز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال:
ماهان تندیس قم میهمان شهرداری تبریز شد
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته هفتم از دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتسال شهرداری تبریز شد.



به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه بازی های هفته هفتم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در حالی اعلام کرد که تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز در این هفته رقیب یکدیگر هستند. در هفته هفتم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور شاگردان محسن حسن زاده در تیم فوتسال ماهان تندیس در تلاش برای کسب نهمین برد این فصل و چهارمین پیروزی خود در خانه حریفان برابر سومین رقیب تبریزی که هم اکنون تیم هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می شود، قرار خواهند گرفت. در حالی‌که هفته بیستم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هجدهم بهمن‌ماه با برگزاری هفت بازی پیگیری می‌شود، طبق برنامه کمیته فوتسال قرار است تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دهمین دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال شهرداری تبریز صف آرایی می کند. دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از بیستمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 16 عصر هجدهمین روز بهمن‌ماه به میزبانی شاگردان میر معصوم سهرابی در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود و این در حالی است که دیدار نیم فصل اول را تیم شهرداری تبریز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با حساب 4 بر 1 به سود خود به پایان رسانده است. در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 28 امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از 19 بازی قبل خود 8 پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، زمزم اصفهان (برگشت و برگشت)، هلال‌احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد. البته شاگردان محسن حسن زاده در تیم ماهان تندیس قم به غیر از هفت باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است ولی تیم شهرداری تبریز با کسب 24 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ پانزدهم جای دارد. از سوی دیگر تیم فوتسال شهرداری تبریز که پشت سر تیم ماهان تندیس قم قرار دارد در هفته نوزدهم که ماهان تندیس قم با حساب 5 بر 3 تیم دبیری تبریز صدرنشین لیگ برتر را شکست داد، با تمام توانش به اصفهان رفته بود تا در برابر گیتی پسند قرار بگیرد اما در آن بازی نزدیک و نفس گیر با حساب 5 بر 4 شکست خورد. یکی از دلایلی که می تواند دیدار تیم های ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز را بیش از پیش جذاب کند، این است که فوتسالیست های قمی در نظر دارند شکست ناباورانه ای که در فصل جاری و در خانه خود برابر تیم شهرداری تبریز متحمل شدند را تلافی کنند.  




۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن