تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804140526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریادهایی که جوانه های بصیرت انقلاب اسلامی از آن می جوشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید فریادهایی که جوانه های بصیرت انقلاب اسلامی از آن می جوشد اراک - ایرنا - اینجا استان مرکزی است ، زادگاه بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهر فرهیختگان متعهد و عاشقان ایثار و شهادت ، اینجا گوشه ای از میهن پهناور اسلامی است که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چون قلب تپنده ای فریاد حمایت از حریم ولایت سرداده است.


امروز همه آمده اند از مرد و زن ، پیر و جوان و کودک، شهری و روستایی، دانشجو و ایثارگر، آمده اند تا بار دیگر مشعل هدایت دینی را که 35 سال پیش پیر جماران برافروخت برسر دستها ببرند و فریاد بزنند که انقلاب اسلامی زنده و پویاست و راه شهیدان و امام راحل ادامه خواهد یافت.
امروز همه آمده اند تا مشتی به هم فشرده و نمادی از وحدت باشند و خونی دوباره را از عقلانیت و اعتدال و عزت دینی در رگهای انقلاب اسلامی جاری کنند.
35 سال پیش در سایه تفکر خلاق و اندیشه بارور مردی که درقرن بیستم انقلاب اسلامی جاودانه شد، انقلابی در ایران رخ داد که سرنوشت و تاریخ این ملت را تغییر داد و امروز با باروی نهال نورسته الگوی حکومتداری دینی، رود خروشانی از بیداری اسلامی در جهان برپا شده که از سرچشمه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته و تغذیه می شود.
22 بهمن واقعیتی است شگرف از حق خواهی با آموزه های مکتب حسینی که دروازه های سعادت را بر بشریت می گشاید.
استاندار استان مرکزی در آیین راهپیمایی 22 بهمن اراک گفت: ملت فهیم ایران امروز با حمایت های قاطع خود نشان داده اند که انقلابشان را با آگاهی انتخاب کرده اند و برای اهداف آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
«محمدحسین مقیمی» افزود: قطار انقلاب اسلامی با همه تهدید ، توطئه و فشار دشمنان امروز در شرایطی سی و پنجمین ایستگاه خود را می پیماید که مصمم تر و با اراده تر از زمان پیروزی است و رود خروشان حمایتهای مردمی از ان کوه استوار مقاومت را در جهان برافراشته است.
فرماندار اراک نیز گفت: ملت ایران در حیات 35 ساله انقلاب به کرات حضور اثر گذار خود را در برهه های سیاسی به نمایش گذاشته اند و راهپیمایی امروز نیز دفاع تمام عیار و جانانه آنان از حریم ولایت و برنامه های سیاست خارجی و راهبردهای دولت و رهبری است.
«مسلم پورقاسمیان» افزود: قلبهای به هم پیوسته ملت فهیم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین دلگرمی برای خادمان آنها در دولت است.
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این راهپیمایی گفت: رجزخوانی بی اساس دشمنان با حمایت قاطع مردم در راهپیمایی 22 بهمن درهم شکست و این سرمایه عظیم بهترین پشتوانه در ادامه روند مذاکرات ژنو و برنامه های هسته ای کشور است.
«محمدحسن آصفری» افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران کارنامه ایران امروز پر از موفقیت های علمی، دفاعی، نظری و اجرایی است و این همه با حمایتهای مردمی و بصیرت و بینش بالای دینی ملت فهیم حاصل شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اراک گفت: مردم با راهپیمایی پرشور خود امروز لبیک دیگری را به رهبر فرزانه خود دادند و اعلام کردند که برای حراست از نظام همواره در صحنه اند.
حجت الاسلام «صفر قربانپور» افزود: بلوغ سیاسی ملت ایران در هیچ جای دیگر جهان وجود ندارد و این برخاسنه از بینش عمیق دینی و تفکر بنیادین ظلم ستیزی است که جرقه های آن با انقلاب برافروخته شده است.
مدیر کل ثبت و احوال استان مرکزی هم گفت: پرچم سه رنگ هویت هر ایرانی است که در بین جمعیت تظاهر کننده موج می زند و این پیام را برای استکبار مخابره می کند که حضور مردمی پشتوانه قوی است و هرگز آنها نمی توانند منافع خود را از مجرای اجبار دنبال کنند.
مهدی چقایی افزود: آنان باید بداند که حضور مردمی از سلاح های پیشرفته اتمی آنها قویتر است وهمواره انقلاب را بیمه می کند.
«زضا میردامادی» دانشجویی که در صف راهپیمایان حضور داشت نیز گفت: ویژگی بارز انقلاب اسلامی گره خوردگی عمیق لایه های مردمی با ایدئولوژی دینی است و مادامی که ملت با جان و مال خود پشت سر مسوولان حرکت کرده و پیشاپیش تهدیدات دشمن سینه سپر می کنند انقلاب زنده و پویاست.
وی افزود: ما جوانان دانشجو جهاد علمی و تقویت نظام در سنگر تحقیق و خلاقیت را وظیفه خود می دانیم و با تهدیدات نیز آشنایی کامل داشته و بزنگاه های توطئه را با حضور هوشمندانه در صحنه عمل در هم می شکنیم.
«سمیرا پیربداغی» یکی از شهروندان که با کودک سه ساله خود در جمع راهپیمایان حضور یافته بود گفت: زنان بصیر سرمایه نظام و کلید انتقال ارزشهای انقلابی و دینی به نسل آینده اند و امروز با حضور در جمع راهپیمایان به دشمن می گوییم که راه شهیدان ادامه می یابد و اندیشه های بارور نظام جمهوری اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست.
یکی از صنعت گران اراکی نیز در این راهپیمایی گفت: جامعه صنعتی استان مرکزی در دوسال اخیر با جهاد اقتصادی و خنثی کردن اثر تحریم ها مدافع آرمان های انقلاب بوده و امروز نیز وظیفه خود می داند با حضور در راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگوید.
ˈحمید سجادی ˈ افزود: هر ایرانی نگهبانی برای اصل نظام است و همواره اصل هم پیمانی ملت و مسئولین را در دفاع از آرمان های نظام زنده نگاه خواهیم داشت. ک/4
560/ 716
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن