تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رفسنجان: بصیرت و بیداری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رفسنجان: بصیرت و بیداری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب است کرمان- ایرنا- امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی بصیرت، بیداری اسلامی و دشمن شناسی است.


حجت الاسلام عباس رمضانی پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایران اسلامی دستاوردهای مهمی در زمینه های گوناگون از جمله نظامی و فرهنگی و هنری، علمی و پزشکی، قهرمانی و پیشرفت فنون کسب نموده است که قابل شمارش نیست.
وی تصریح کرد: در بعد دسترسی ایران به علم و فنون هسته ای، دشمن این دستاورد مهم انرژی و دانش هسته ای را مورد هدف قرار داده است و آن را بهانه کرده است.
حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خود می تواند به دستاوردهای مهم ایران و دانش های نانو تکنولوژی، پزشکی و فضایی غلبه کند و جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی خیالی باطل است و هرگز به این امر دست نخواهد یافت.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرتاسر معنویت است و روز به روز بر دستاوردهای این انقلاب افزوده می شود، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد فضای معنوی در سطح کشور است که به یقین این دستاورد مهم در قبل از پیروزی انقلاب نبوده است.
وی افزود: این فضای معنویت در بین همه اقشار ملت به ویژه جوانان در تمامی مراسمات از جمله اعتکاف، راهیان نور، عمره دانشجویی، احیای شبهای قدر و حضور در هیات مذهبی به طور کامل مشهود است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور به استقلال و آزادی خواهی جامعه اشاره کرد، افزود: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ایجاد کرسی های آزاداندیشی در جامعه حاکی از روحیه استقلال طلبی همه آحاد ملت است.
وی گفت: امسال بنا به فرموده رهبر انقلاب، سال حماسه سیاسی و اقتصادی است که در بعد سیاسی در خرداد ماه امسال مردم با حضور در پای صندوقهای رای حماسه سیاسی راخلق کردند.
وی خاطرنشان کرد: مردم این بار نیز با حضور هرچه باشکوهتر در 22 بهمن حماسه سیاسی دیگری خلق خواهند کرد و دشمنان را مایوس خواهند کرد.
وی تاکید کرد: هرچه دشمنان بیشتر به کشور و نظام حمله و به نوعی تهدید می کنند مردم با حضور در صحنه تظاهرات 22 بهمن برگ زرین دیگری در دفتر اعمال خود به ثبت می رسانند و نشان می دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان پایدار و برقرار است.
حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: ائمه جماعات و روحانیون شهرستان رفسنجان در ایام دهه مبارک فجر مسایل انقلاب، نقش ولایت فقیه، بیداری اسلامی، دشمن شناسی و غرب شناسی، دستاوردهای انقلاب و اهمیت وحدت و انسجام را برای مردم و مخاطبان بیشتر تبیین کردند.
وی خاطرنشان کرد: مبلغان جلسات پرسش و پاسخ با مردم برگزار کردند و به ابهامات و سوالات آنها پاسخ دادند و از این طریق بر رونق جشنهای دهه فجر افزودند.ک/3
7444/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن