تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819387033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مسئولان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حضور مسئولان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن


در طلیعه سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مقامات ارشد کشوری و لشکری با حضور در جمع پرشور راهپیمایان ضمن بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب بر پایبندی خود بر آرمان های انقلاب اسلامی و تلاش برای دستیابی به ایرانی آباد و سرفراز تاکید کردند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، همزمان با حضور میلیونی ملت ایران در خیابان  های پایتخت و سایر شهرستانهای کشور در سالروز سی و ششمین بهار آزادی ملت ایران  روسای سه قوه و دیگر مقامات کشوری و لشگری به جمع پرشور راهپیمایان 22 بهمن پیوستند. رئیس قوه‌ قضاییه در خیل راهپیمایان :  
حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های مهمی برای تمام دنیا دارد
رئیس قوه‌ قضاییه با حضور در جمع پرشور راهپیمایان 22 بهمن، با اشاره به حضور گسترده مردمی در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه هرسال حضور مردمی در این مراسم، بهتر و پرشکوه‌ تر از سال‌ های قبل است و این حضور پر شکوه مردم پیام‌های مهمی برای تمام دنیا دارد.
وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان صلابت و عزت ملت ایران دانست و گفت: مردم ایران با قدرت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع و اهداف بنیانگذار انقلاب را دنبال می‌کنند.
آملی لاریجانی ادامه داد: حضور مردم در این روز، موجب دلگرمی مسئولان برای انجام هرچه بهتر و در شأن ملت بزرگ ایران خواهد بود. این حضور مردمی به کشورهای سلطه‌گر نشان می‌دهد که مردم از تهدیدات آنها نمی‌ترسند و پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. رئیس مجلس :  
حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن، نشان‌دهنده بصیرت سیاسی آنان است
رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جمع پر شور راهپیمایان در قم گفت: امروز بار دیگر مردم علاقه خود را به نظام اسلامی نشان دادند و جمعیت زیادی به خیابان‌ها آمدند که نشان از بصیرت دینی و بینش سیاسی ملت قهرمان ایران است.
علی لاریجانی افزود: این حضور گسترده مردم، بهترین و بزرگترین پشتوانه برای بهبود وضعیت کشور و مقابله با فشارهای بین المللی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم امسال بیشتر از گذشته بوده است، باید از ملت ایران به خاطر این موقع شناسی و حضور به موقع تقدیر کرد.
لاریجانی خاطرنشان کرد: این حضور به موقع در صحنه های حساس نظام ثمرات بسیاری برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی داشته و دارد. آیت الله مهدوی کنی: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تیم مذاکره کننده هسته ای را تقویت می کند
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که مردم پشتیبان نظام و دولت هستند، گفت: حضور گسترده مردم دراین راهپیمایی تیم مذاکره کننده هسته ای را در مذاکرات آینده تقویت می کند.
آیت الله محمدرضا مهدوی کنی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به سوالی درمورد دور آتی مذاکرات ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: اعضای تیم مذاکره کننده ایران که نماینده ملت در مذاکرات هسته ای هستند، وقتی بدانند ملت پشتیبان آنها است در مذاکرات با صراحت و حفظ کامل مصالح ملی حضور می یابند.
وی افزود: اگر مردم از تیم مذاکره کننده هسته ای پشتیبانی نکنند، آنها سست می شوند و این خیل عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند آنها را تقویت کنند همچنان که اعضای تیم مذاکره کننده نیز بر این موضوع تاکید کرده اند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مهم ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن این است که ملت ما پس از 35 سال همچنان در صحنه حضور دارد و از انقلاب پاسداری می کند.
آیت الله مهدوی کنی با بیان این که ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: به رغم وجود برخی مشکلات، ملت ما همچنان از انقلاب، دین اسلام و استقلال کشورشان پشتیبانی می کنند. آیت‌الله جنتی :  نمی‌ توان به آمریکایی‌ های حقه‌باز و خائن اعتماد کرد
آیت‌ الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به دولتمردان دارید، گفت: دولتمردان به فکر مردم باشند، نه خودشان.
وی در ادامه در خصوص اینکه مذاکرات ایران را با گروه 1+5 را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: امید ندارم، چرا که آمریکایی‌ها حقه‌ باز و خائن هستند . نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. حرفی می‌ زنند و کار دیگری می‌کنند و از این رو به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.
دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: البته نیروهای ما حضور پیدا می‌کنند، و چاره‌ای هم نیست. امامعتقدم آنها اگر گره روی گره نزنند، گرهی هم باز نمی‌کنند.
جنتی در ادامه با بیان اینکه مردم ما همچنان با قوت شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند، اظهار داشت:‌ آمریکا باید تسلیم این مردم شود، وگرنه تا وقتی که تسلیم نشوند این شعار با قوت خود ادامه دارد. ظریف : بزرگترین پشتوانه تیم سیاست خارجی در مذاکرات بعدی همین حضور مردم است
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در جمع خیل عظیم راهپیمایان 22 بهمن گفت : بزرگترین پشتوانه تیم سیاست خارجی در مذاکرات بعدی همین حضور مردم است.
رئیس دستگاه دیپلماسی که به خیل عظیم ملت در راهپیمایی 22 بهمن پیوسته است، در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم نشان می دهد که همراه انقلاب و دولت هستند و آنها پشتوانه انقلاب و نظام هستند.
وی تصریح کرد: همین حضور گسترده مردم است که باعث شده هیچکس نتواند اراده خود را به مردم تحمیل کند و اراده این مردم است که به دنیا تحمیل می شود.
وزیر امور خارجه همچنین گفت: شعار امسال ما خصومت با استکبار و رژیم صهیونیستی است.
محمد جواد ظریف افزود : تاکیدات مقام معظم رهبری همواره حس انسجام و وحدت کلمه بوده است و امروز که ما مشغول مذاکره هستیم، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی همه مردم هستیم.
وی افزود: همه ما در یک جبهه و دریک گروه حاضر هستیم و نیاز است که همه مردم با چشم باز و بابصیرت و با بینش درست و بدون گرفتار شدن در بازی‌های بدخواهان این نظام در این صف واحد حرکت کنند که انشاالله به اهداف برسیم و از حقوق مردم حمایت شود و دفاع شود و رفاه مردم تامین شود. آیت الله مکارم شیرازی در جمع مردم: ، امروز واقعه ای بزرگ و پرشور را در 22 بهمن مشاهده کردیم.
آیت الله مکارم شیرازی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: امروز آمریکا که گرفتار مشکلات بزرگی شده اقدام به بی ادبی و اهانت علیه ایران کرده و با این کار دامنه بی اعتمادی را گسترش داده است.
این مرجع تقلید گفت: مردم ایران امروز با حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن انزجار خود را از اقدامات اخیر استکبار جهانی نشان دادند. رئیس دیوان عدالت اداری : حضور پررنک مردم عاملی برای مقابله با توطئه های دشمن است
حجت الاسلام  والمسلمین "محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران گفت :22 بهمن روز حماسه ملی و مردمی است که از ابتدای انقلاب تا به امروز و همه ساله شاهد حضور آنها بوده ایم و حضور این مردم عزیز و ملت حماسه آفرین هرسال نسبت به سال های قبل پررنک تر بوده است  .
وی حضور پررنک مردم را یکی از عوامل مقابله با توطئه دشمن دانست و اظهار کرد: اگر آمریکا این ملت شریف را هر روز با کلمات بی ادبانه و تهدیدهای پوچ تهدید می کند و گزینه های مختلفی را روی میز می گذارد ملت ایران نیز در هر 22 بهمن حضور خود را روی میز می گذارد که این حضور برای دشمن خطرناک ترین گزینه است  .
رییس دیوان عدالت اداری تاکید کرد: قطعا دشمن آنچه که نمی تواند با آن مقابله کند حضور مردم است : و اگر این قدرتمندان به ظاهر با علم قدرت پوشالی خودشان را نشان می دهند- اما حضور مردم می تواند همه کیدهای دشمن را نقش برآب کند .
وی با استناد به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه مومنان هیچ گامی برنمی دارند مگر اینکه گام هایشان دشمن را به غیظ وادارد- گفت : این آیه به ما یادآوری می کند که حضور مردم می تواند دشمن را به خشم بیاورد .
 


سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن