تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران اسلامی امروز الگوی ملت های مبارز و مقاوم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران اسلامی امروز الگوی ملت های مبارز و مقاوم است بوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران اسلامی به عنوان یک امت الگو و نمونه در دنیا مطرح است و دیگران به تاسی از این ملت درمیدان مبارزه با استکبار حضورجانانه دارند.


به گزارش ایرنا، عبدالکریم جمیری روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود: دهه فجر تداعی کننده پیروزی حق برباطل، ایمان برکفر و نور برظلمت به برکت ایمان مردم به اسلام، وحدت و پیروی از ولی صالح الهی است.
وی اضافه کرد: باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و با تاکید بر این سه رمز همچون گذشته سرافراز درمیدان مبارزه با استکبار اعتلا بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
جمیری بیان کرد: استان بوشهر به عنوان استانی که از بسیاری از مواهب طبیعی و انسانی است نیازمند تلاش های بیشترمسوولان برای خدمت و جلب رضایت مردم است.
وی گفت: موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حاصل تلاش رییس و همه کارکنان بوده است و این همکاری در زمان مدیریت جدید نیز می تواند مایه موفقیت باشد.
جمیری اظهارکرد: تعامل مناسب و شایسته درقالب یک مدیریت مناسب نیروی انسانی است که می تواند درتمام بخش ها حرف اول را بزند و یک عامل اساسی برای موفقیت به شمارآید.
نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره گیری از همه توانمندی ها و همه کسانی که با هرذوق و سلیقه ای آمادگی خدمت به مردم را دارند با ایجاد یک فضای توام با صداقت و مهر و محبت و ایجاد فضایی برای انگیزه به کار و عشق و خدمتگزاری به مردم می تواند دانشگاه را اعتلا بخشد.
جمیری افزود: این مدیریت باید مبتنی بربرنامه براساس شناخت و شناسایی دقیق از وضعیت دانشگاه با همه قوت ها و ضعف ها باشد.
وی اضافه کرد: برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت برای ارتقای دانشگاه و خدمت بیشتر به مردم مورد توجه قرارگیرد تا دانشگاه در مدت کوتاهی بتواند یک چهره درخشان تر را از خود نشان دهد و با رضایتمندی همه پرسنل مجموعه با ارایه کارعاشقانه مردم احساس کنند که در حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی سرآمد هستند. ک/2
632/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن