تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802517077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثمره تغییرات صورت گرفته در حوزه سینما، نیازمند گذر زمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگردان سینما: ثمره تغییرات صورت گرفته در حوزه سینما، نیازمند گذر زمان است تهران-ایرنا- کارگردان سینما و تلویزیون با بیان آنکه تغییر فضای موجود در نگرش و سیاست های اعمال شده در حوزه فرهنگ و هنر، بویژه سینما قابل تشخیص و رصد است، افزود: با این وجود دیدن ثمره و نتیجه تغییرات صورت گرفته در حوزه سینما، نیازمند گذر زمان است.


رضا میرکریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، ضمن تقدیر از فعالیت و مشارکت عموم هنرمندان و اهالی خانواده سینما در برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ایجاد فضایی متحد و توام با همدلی یادآور شد: خوشبختانه با تغییرات صورت گرفته در بدنه سیاست های کلان دولت جدید در کلیه بخش ها به خصوص فرهنگ و هنر، شاهد دمیده شدن روح و هوایی تازه در کالبد هنر سینما هستیم.
کارگردان فیلم یه حبه قند ادامه داد: حضور سینماگرانی که طی چند سال اخیر بنا به دلایل مختلف در بدنه تولیدات هنر هفتم کشور حاضر نبودند و در فضای جدید بار دیگر شاهد حضور آنها هستیم فی نفسه نه تنها برای فضای سینما ایران که برای تقویت حرکت رو به رشد صنعت فیلمسازی کشور مهم بود و خوشحالیم که نخستین بازتاب ثمرات مثبت این اتفاق را در جشنواره سی و دوم شاهد بودیم.
کارگردان فیلم های کودک و سرباز و زیر نور ماه با بیان آنکه کار زیربنایی در عرصه فرهنگ و هنر نیازمند زمان برای اجرایی شدن و صبر و شکیبایی برای دیدن ثمرات فعالیت های انجام شده است گفت: اینکه جامعه هنرمندان، اهالی رسانه، منتقدان و کارشناسان بدون در نظر گرفتن برهان زمان و تنها با اتکا به مشاهدات خود دست به انتقاد بی منطق و یا تشویق های اغراق شده بزنند کار اصولی به نظر نمی رسد.
کارگردان فیلم اینجا چراغی روشن است افزود: بدون شک در زمانه حاضر نه تشویق و نه تنبیه سزاوار فعالیت های صورت گرفته نیست و باید با اتکا به امید و توسل به تدبیر، صبر و بردباری پیشه کرد تا نتیجه فعالیت مدیران جدید و اعمال سیاست های نو در عرصه فرهنگ و هنر و به ویژه توسط مسوولان و دست اندرکاران سینما آشکار شود.
برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم برای اثر سینمایی به همین سادگی از جشنواره فیلم فجر گفت: بدون شک آنچه طی چند ماه اخیر در بدنه هنر هفتم در دو ساحت برنامه ریزی و فعالیت هنرمندان بازتاب داشته، نشان دهنده شکل مثبت تغییرات صورت گرفته و حرکت رو به جلوی سینمای ایران است.
وی ابراز امیدواری کرد که مسوولان دولت تدبیر و امید با همین سیاست و روش خود تا انتهای راه برای تحقق اهداف مشترکمان پافشاری کنند و هر جایی که به مشکلی برخورد کردند از خود سینماگران برای حل مساله مشورت بگیرند.
میرکریمی که با فیلم امروز در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت در پاسخ به این پرسش که برخلاف چند سال گذشته اهالی رسانه و منتقدان با این اثر ارتباط برقرار نکردند و نقدهایی را به آن وارد دانستند با مثالی عجیب و آمیخته با لحنی طنز گفت: فیلم های من گازوییلی هستند وهمواره در اولین برخورد با منتقدان، اهالی رسانه و حتی مردم ارتباط برقرار نمی کنند اما با گذشت زمان و فاصله گرفتن از کوران جشنواره و در اکران عمومی مورد وثوق جامعه فرهنگی و مردم قرار می گیرند و امیدوارم فیلم امروز نیز از این قاعده مستثنی نباشد.
سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که از 12 بهمن ماه در تهران و شهرستان ها کار خود را آغاز کرده است، شامگاه فردا (سه شنبه 22 بهمن ماه) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.
فراهنگ(4)**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن